yadakyar | بلاگ

yadakyar

ساخت وبلاگ
مشخصات ظاهری اتومبیل پژو 207i اتوماتیک

پژو 207i از نظر ظاهری تفاوت چندانی با نسخه اصلی ندارد ، اما با کمی احتیاط می بینیم که طرفین و قسمت پشتی این دو نسخه متفاوت هستند و این قسمت ها براساس پژو 206 است. همین مورد در مورد پژو 207i از صندوق عقب اتوماتیک نیز صدق می کند.
ایران خودرو مدتی تولید پژو 207i را متوقف کرد و پس از مدتی آن را با تغییراتی در ظاهر ، مانند نمایش گرافیکی از چراغهای جلو و آینه های جدید ، رها کرد. این تغییرات همچنین در صندوق پول اتوماتیک پژو 207i اعمال شده است. سدان 207i به گونه ای طراحی شده است که به خصوص در قسمت جلویی از هاچ بک به نظر می رسد ، اما بیشتر تغییرات در قسمت پشتی خودرو است. با افزودن این صندوق ، حجم محموله از 245 به 325 لیتر افزایش یافت. طراحان ایران خودرو برای زیبایی بیشتر از اسپویلر کوتاه در قسمت پشتی خودرو استفاده کردند تا خم صندوق عقب را بپوشانند. سپر عقب پژو 207i با گیربکس اتوماتیک نیز بهتر از هاچ بک است.
فضای داخلی پژو 207i بر پایه اصلی پژو 206 و پژو 207 است و البته در نسخه های جدیدتر این جزئیات مدرن شده اند. یکی از معایب این خودرو عدم وجود فضای نشستن افراد برای مدت طولانی است. در حقیقت ، اگر قد بلندی دارید و می خواهید جلوی ماشین بنشینید و صندلی را کمی فشار دهید ، سرنشینان عقب اتاق کمی برای پایین آوردن پاهای خود دارند. از طرف دیگر صفحات داخلی سر و صدای زیادی ایجاد کرده و قسمت هایی مانند دستگیره درب ، سقف کشویی و چرخ دنده ها در مدت زمان کوتاهی فرسوده شده اند ، اما در کل 207i از کیفیت بهتری نسبت به نسخه های 206 و 207 برخوردار است.
سه شاخه فرمان از لحاظ شکل بسیار مناسبی بوده و از چرم مصنوعی پوشیده شده است. روی فرمان دکمه های کنترل کروز و سیستم صوتی قرار دارند که با کمک نور پس زمینه در زیر دکمه ها ، می توانید به راحتی در شب شناسایی کنید. با این حال ، خودروهای گران قیمت تر مانند رنو کپچر ، چراغهای جلو را زیر دکمه ندارند. صفحه تقویت کننده خودرو همچنین از سه دایره و یک مانیتور تک رنگ تشکیل شده است که وضعیت باز شدن درب به طور جداگانه ، وضعیت انتقال و ویژگی های خودرو را نشان می دهد. صندلی های اتومبیل از جنس پارچه و روکش هستند و مسافران می توانند صندلی ها را با اهرم های دستی تنظیم کنند. صندلی های عقب همچنین قابلیت جدا کردن ، تاشو و پایه های ISOFIX برای اتصال صندلی کودک را دارند. به طور کلی ، امکانات رفاهی اتومبیل شامل کنترل دمای اتوماتیک در کابین ، پنجره های برق برای کل درب ، تنظیم الکتریکی آینه جانبی ، سنسور دید عقب و دوربین ، سیستم صوتی مجهز به صفحه لمسی رنگی با اتصال بلوتوث ، مسیریابی با هدایت ماهواره ای فوق الذکر ، رادیو ، پخش دی وی دی ، USB و AUX ، سیستم روشنایی تعقیب (وقتی از ماشین خارج می شوید ، چراغهای جلو برای مدتی باقی می مانند) و یک سیستم تهویه هوا با کنترل کننده های دیجیتال.
مشخصات فنی صندوق پول اتوماتیک پژو 207i
پژو 207 i اتوماتیک بروکسر دارای سیستم فنی مشابه با نسخه هاچ بک است ، اما ما شاهد تفاوت های فنی هستیم. برای اولین بار ایران خودرو به جای سیستم هیدرولیک با سیستم کمکی الکترونیکی ، صندوق پول اتوماتیک پژو 207i را تولید کرد ، بنابراین فشار پمپ هیدرولیک از موتور خارج می شود و قدرت موتور نیز افزایش می یابد. گیربکس اتوماتیک پژو 207i با گیربکس اتوماتیک مجهز به موتور Tu5 و گیربکس AL4 است که هیچ تفاوتی با 207i و 206 خودروهای نوع 5 و 6 ندارد. این خودرو همچنین دارای ترمز ABS با دیسک در هر چهار چرخ (خنک کننده نور جلو و عقب) است. و سیستمهای ABS ، EBD و EBA.

پژو 207

تجربه رانندگی
هنگام رانندگی پژو 207i با گیربکس اتوماتیک ، و پس از شروع و فشردن پدال ترمز ، هنگام تغییر موقعیت اهرم دنده ، صدای پنجه را از ناحیه تحویل می شنوید. این صدا ناشی از انتشار لیورست است که معمولاً نباید آنقدر بلند باشد. از طرف دیگر ، موقعیت های گیربکس بدون هیچ گونه حرکت اضافی تعویض می شود و پس از اینکه اهرم دنده در موقعیت D قرار دارد ، هیچ حرکتی وجود ندارد ، فرمان به لطف سیستم الکتریکی خود بهتر از نسخه هیدرولیک عمل می کند. این کار نرم برای مشتریانی که در شهرهای بزرگ به ویژه در شلوغ ترین شهر تهران زندگی می کنند ، انتخاب مناسبی است. لازم به ذکر است که فرمان صندوق دار اتوماتیک پژو 207i به سیستم تنظیم سرعت مجهز است؛ یعنی در سرعت های بالا فرمان به تأخیر می افتد تا راننده با مشکل ناپایداری روبرو نشود.
مدل های اتوماتیک جدید پژو 207 از جعبه دنده AL4 استفاده می کنند که از جابجایی دنده ها جلوگیری می کند و در سرعت های بالا ناخوشایند است. به عنوان یک قاعده ، هنگام کار کردن ، صدای گیربکس فقط هنگام تعویض دنده ها شنیده می شود ، اما هنگام رانندگی با سرعت زیاد در موقعیت D ، جایی که سرعت موتور به 5000 دور در دقیقه افزایش می یابد ، بسیاری از شوک ها اتفاق می افتد. هنگام تعویض ، از طرف دیگر ، اگر دنده در حالت دستی ترونیک باشد و سرعت موتور به 6000 دور در دقیقه برسد ، این شوک ها جدی تر خواهند بود. شتاب این خودرو در دنده 1 بسیار مناسب است ، اما اگر این گیربکس 4 سرعته را در چرخ دنده های سبک تر قرار دهید ، کشش خوبی نخواهید داشت و حرکت در دامنه ها دشوارتر خواهد بود و شما مجبور هستید دنده را به 1. تغییر دهید. قرار بود به دلیل خارج کردن بار از پمپ هیدرولیک افزایش یابد ، اما وزن سدان 207 در مقایسه با نسخه هاچ بک حدود 70 کیلوگرم افزایش یافته است که باعث کند شدن شتاب خودرو می شود.
پژو 207i با گیربکس اتوماتیک ترمزهای بسیار قدرتمندی دارد و شما می توانید ماشین را در اسرع وقت متوقف کنید. البته ارتفاع خودرو تا حدی زیاد و غیرمنطقی است ، اما این خودرو از نظر پایداری و پایداری جاده در مقایسه با سایر محصولات خانواده 206 از نظر وضعیت مطلوبی است ، با این وجود قسمت ارگونومیک این خودرو در وضعیت بدی قرار دارد؛ به عنوان مثال نمایشگر ویدیو در کنسول وسط قرار دارد و دور از دسترس راننده است و برای استفاده از آن باید کمی جابجا شوید که این امر در هنگام رانندگی مشکلاتی را برای راننده ایجاد می کند. همچنین یک دکمه قفل مرکزی در قسمت پشتی ترمز پارکینگ وجود دارد که دسترسی راننده را کمی محدود می کند. شایان ذکر است که قسمت جلوی این خودرو ضمانتی برای قفل بودن ندارد و اگر خودرو قفل شده و باتری آن تخلیه شود ، با استفاده از قفل خودرو باز نمی شود.

yadakyarپژو, 207i ,اتوماتیک,206 ,سدان,هاچ بک ,گیربکس ,...
ما را در سایت yadakyar دنبال می کنید

نویسنده : mohammadreza fallah بازدید : 259 تاريخ : 31 خرداد 1399 ساعت: 10:0 قبل از ظهر

شرکت چینی برند چری با محصولی جدید به نام تیگو 7

علاقه مردم ایران به کراس اوور هر روز رو به افزایش است و شرکت های چینی از این فرصت نهایت استفاده را می کنند. برند چری با محصولی جدید به نام تیگو 7 میهمانان در جاده های ایران خواهد بود.
چری اتومبیل در ، استان آنهویی ، چین فعالیت می کند. این شرکت با تأسیس در سال 1999 ، از سال 2003 اقدام به تولید اتومبیل های مسافربری مختلف می کند و در حال حاضر با تیراژ 600000 دستگاه در سال در رتبه دهم تولید و مونتاژ خودروها در چین قرار دارد. چری علاوه بر محصولات خود ، اتومبیل هایی را برای شرکت های پیشرو جهان به ویژه جگوار و رنج  روور جمع می کند و تقریباً یک چهارم صادرات این شرکت را به چین صادر می کند. علاوه بر چین و ایران ، محصولات چری در ترکیه ، مراکش ، مصر ، برزیل ، شیلی و آفریقای جنوبی و همچنین در روسیه نیز موجود است. از طرف دیگر ، اگرچه چندین مارک چینی به طور فعال در بازار استرالیا فعالیت می کنند ، اما گزارشی از کراس اوور چری در این کشور گزارش نشده است.
فراموش نکنیم که اتومبیل های MVM همچنین یک شرکت تابعه چری هستند و در چین و آژانس های دیگر این برند با نام چری شناخته می شوند. به نظر می رسد نام و آرم MVM فقط به درخواست نماینده شرکت در ایران به اتومبیل های چری وصل شده بود و در خود چری نیز MVM فقط یک اسم مستعار برای اتومبیل QQ3 است که ما آن را MVM110 در ایران می شناسیم. ،
با توجه به مالیات بالای خودروهای وارداتی ، محصولات چینی تنها گزینه موجود برای افراد با درآمد متوسط ​​در جامعه ایران است. چری که برای اولین بار با نام MVM در کشور ما ظاهر شد ، اکنون قدیمی ترین برند چینی در بازار ایران است و پس از فروش موفق مدل X33 ، سال گذشته چندین کراس اوور دیگر را نیز ارائه داد که از آن جمله می توان به تیگو 5 و X22 اشاره کرد. محصول جدید چری ، تیگو 7 ، با یک طراحی مدرن پیچ و تاب جدیدی به خود می گیرد.
ظاهر در طراحی و بدنه
ممکن است از نظر ظاهری و گرافیکی که توسط چری تیگو 7 منتشر شده است از تیگو 5 کوچکتر به نظر برسد اما اینطور نیست و اکنون این پرچمدار برند چری به ویژه کلاس کراس اوور این شرکت است. چری سرمایه گذاری های زیادی در توسعه و تولید این خودرو کرده است و در تلاش است تا به گروه مستقلی از سایر تولید کنندگان خودرو در جهان تبدیل شود.
برای دید ، تیگو 7 اسپرت و جوان بیننده را به خود جلب می کند. لامپ های مثلثی دارای ظاهری آیرودینامیکی جالب ، تهاجمی و مدرن هستند. شیشه جلو اتومبیل به همراه لوگوی کوچک چری در مرکز واقع شده است ، در حالی که استفاده از نوار کرومی باعث کاهش چشمگیر یکنواختی شیشه جلو می شود و منطقه را به زیر چراغهای جلو متصل می کند تا نمای جلوی آن به دو ، بالا و پایین تقسیم شود. علاوه بر این ، خطوط مورب و متقارن شیشه جلو ، به آرم چری توجه می کنند. سپر تیگو 7 کمی شلوغ است و از چندین قسمت تشکیل شده است ، از جمله صندلی عرشه ای با الماس ، دو سوراخ تهویه در وسط و ظروف فلزی نقره ای در پایین. استفاده از چنین سبکی از طراحی مدرن نشانه پیشرفت چری در صنعت جهانی خودرو است ، اگرچه او فاقد بلوغ برندهای ژاپنی است و در بین عموم محبوب خواهد بود.

چری تیگو
از یک طرف دیده می شود ، طراحی هنری و زیبایی شناسی لذت بخش تیگو 7 بیش از همه انتظارات بود. زهکشی با روکش کروم بخشی از شیشه را پوشش می دهد ، در حالی که ریل و پدال نوار نیز با نقره و نقره ای روشن تزئین شده اند. طبق معمول با کلاس متقاطع متوسط ​​، گلدان های پلاستیکی از پلاستیک سیاه ساخته شده اند و ضربه گیر جلو و عقب را از طریق پدال ها به یکدیگر متصل می کنند. مهمترین نمای جانبی تیگو 7 خط ولوم است که از گوشه چراغ جلو و روی بال عقب در امتداد دسته ها کشیده شده است.

اگرچه از یک طرف می توانید برای طراحی تیگو 7 نمره بالایی کسب کنید ، اما انتظارات برآورده نشد و به سختی می توان باور داشت که جلو و عقب این خودرو توسط این تیم ساخته شده است. از طرف دیگر ، بین این قسمت و نمای عقب محصولات لیفان بسیار مشترک است که به خودی خود نوعی نمونه از مدلهای کره ای است. پنجره عقب نسبتاً کوچک است و از بیرون خیلی خوب به نظر نمی رسد ، در حالی که هود عقب فضای خالی آزار دهنده دارد. سپر عقب تیگو 7 کاملاً از پلاستیک ساخته شده است و دارای لبه های نازک و قطعات نقره ای است. وجود یک بال در انتهای سقف و بالای شیشه یکی از معدود پلاستیک ها در طراحی عقب تیگو 7 است.
به طور کلی ، با توجه به اهمیت طراحی نما برای یک خودرو ، محصول جدید چری می تواند مارک بسیار خوبی را بدست آورد و از انتظارات بازار جهانی برای یک خودروی چینی فراتر می رود. ابعاد تیگو 7 4.5 متر ، عرض 1837 متر ، ارتفاع سقف 1670 متر و چرخ های چرخ 2670 متر است. ارتفاع استاندارد از کف خودرو تا سطح زمین 21 سانتی متر است.
داخلی و داخلی
به محض ورود به تیگو 7 ، با نکات مثبت و منفی آشنا می شوید. قسمت مثبت و جذاب این خودرو شامل صندلی های مجلل و راحت به خصوص برای مسافران جلو است که به ندرت در کراس اوور چینی دیدیم ، اما داشبورد پلاستیکی و نسبتاً ساده چیزی به جز خودروی معمولی با نمایشگر مرکزی نیست.
طراحی داخلی بسیار مناسب است و از نظر آرنج نیز از موقعیت خوبی برخوردار است. پس از داشبورد ، فرمان تیگو 7 از پلاستیک خشک ساخته شده است ، اما در مناطق مجاور که به وسیله دست راننده متصل می شوند ، آن را با چرم مصنوعی پوشانده است. استفاده از قطعات فلزی و براق در فرمان تیگو 7 ظاهری لوکس به راننده می بخشد که به همراه پنل دیجیتال در پشت فرمان نسبت به سایر خودروهای چینی مدرن تر و جذاب تر است. صفحه نمایش 4.8 اینچی TFT را می توان بین چرخ دنده ها و سرعت موتور مشاهده کرد و باعث افزایش تفاوت بین کابین تیگو 7 و کراس اوور سایر هموطنان می شود. از دکمه های فرمان استفاده می شود تا کنترل کروز ، فرمان برای تولید صدا و تعدادی از دستگاه های فنی خودرو استفاده شود.
صفحه اصلی 9 اینچی موجود است ، اما مشخص نیست که آیا در ایران در دسترس خواهد بود یا در نسخه های کوچکتر. این صفحه نمایش برای سرگرمی های چندرسانه ای ، تهویه مطبوع ، نمایش تصویر دوربین عقب و برخی تجهیزات فنی تیگو 7 استفاده خواهد شد.و دو درگاه USB برای شارژ و اتصال تیگو 7 به تلفن های همراه و همچنین برای اتصال از طریق بلوتوث و تماس تلفنی مسافران وجود دارد.
دریچه سقفی تیگو 7 دارای منظره پانوراما و طول حدود 1 متر است ، اگرچه پیش بینی نسخه ورود به ایران و وجود چنین تجهیزات در آن هنوز امکان پذیر نیست. در قسمت اضافی ، محفظه سرنشین عقب بین صندلی عقب و ردیف جلو (بسته به موقعیت صندلی های جلو) بین افراد صندلی بین 72 تا 97 سانتی متر است. تیگو 7 با ظرفیت خالص 414 لیتر ارائه می شود که در صورت جمع شدن صندلی های ردیف دوم ، به 1100 لیتر افزایش می یابد.

yadakyarکراس اوور, چری, تیگو, جگوار, رنج روور, MVM ,سپر ,...
ما را در سایت yadakyar دنبال می کنید

نویسنده : mohammadreza fallah بازدید : 260 تاريخ : 29 خرداد 1399 ساعت: 10:0 قبل از ظهر

اوپل موکا X یک طراحی مدرن

پس از چندین سال انتظار ، یک نماینده رسمی اوپل در ایران از آغاز آماده سازی پیش فروش محصولات خود خبر داد. این مارک محبوب آلمانی به همراه کراس آوور وکا X در کشور ما حضور خواهد داشت.
گروه صنعتی اوپل حدود 155 سال پیش توسط آدام اپل تأسیس شد. اولین محصولی که این شرکت در اروپا به خوبی فروخت ، ماشین های خیاطی مختلف بود. بعدها ، در اواخر قرن نوزدهم ، اوپل شروع به تولید دوچرخه کرد. اما پس از درگذشت بنیانگذار ، وی به صنعت اتومبیل علاقه مند شد. اولین سفر به اوپل در سال 1899 انجام شد. اما اولین مدل ، که شهرت برند در اروپا را تبلیغ می کرد ، با کد PS 4/8 ، در سال 1909 در جاده های آلمان ظاهر شد و عنوان خودروی دکتر را برای عموم مردم دریافت کرد.
از سال 1929 تا 2017 ، برند اوپل متعلق به جنرال موتورز ایالات متحده بود؛ اما اخیراً ، بیشتر سهام به گروه PSA (متشکل از پژو و سیتروئن) رفت. مشارکت اوپل با جنرال موتورز کاملاً شکسته نشده است ، و مانند گذشته برخی مدل های مارک آلمانی شبیه به مدل های آمریکایی بیوک و بریتانیا ووکسل خواهد بود.
با توجه به افزایش تقاضا برای کراس اوور در سالهای اخیر ، ما شاهد تعدادی از مدل های اقتصادی و جمع و جور این گروه هستیم که توسط خودروسازان مختلف در سراسر جهان ارائه شده است. مدل موکا برای اولین بار در سال 2012 معرفی شد و هم اکنون در 5 سال عرضه می شود. مارک اوپل و ووکسال موکا نام دارد؛ اما در کارخانه های جنرال موتورز ، تحت نام تجاری بویوک و انچور ارائه می شود. خطوط اصلی مونتا در کره جنوبی ، اسپانیا ، چین و روسیه است. با توجه به شرایط بازار جهانی ، این خودرو با نام آدچور در ایالات متحده و چین و در انگلستان و استرالیا - فقط با آرم ووکسال - به فروش می رسد.
به گفته رسانه های جهانی خودرو ، موکا طراحی مجدد مدل پرفروش اوپل ، هاچ بک کورسا است. البته نباید فراموش کنیم که اندازه اتاق و نوع بدنه این خودرو با مشخصات یک گودال متقاطع کوچک مطابقت دارد و در خارج از هاچ بک متوسط ​​قرار می گیرد. با توجه به اندازه بدنه ، موکا X کوچکترین کراس اوور اوپل است و پشت مدل های کراس اوور و گرندلند ایستاده است. اما از نظر دامنه قیمت ، این ارزان ترین محصول در سبد اوپل بعد از هاچ بک کورسا است.
در سال 2017 ، مدل موکا چهره جالبی را دید که باعث تغییر در طراحی چراغهای جلو ، سپر و شیشه جلو شد. این خودرو با مدل جدیدی به نام موکا X در بازار کشورمان ظاهر می شود و اولین محصول مدرن اوپل با فروش رسمی در ایران خواهد بود. فراموش نکنیم که سال گذشته ، واردات سدان لوکس اوپل به کشور بسیار محدود بود. اما به دلایل نامعلوم ، این روند ادامه پیدا نکرد. ایرانی ها از محصولات اوپل حافظه بسیار خوبی دارند و علاوه بر اتومبیل های با کیفیت بالا سویینگ مورسا ، وکترا و آزرا که در دهه 1970 در ایران ظاهر شدند ، آنها همچنین سال ها قبل از انقلاب اسلامی رانندگان مدل های این برند بودند.

ظاهر در طراحی و بدنه
با دیدن این نمای برجسته های موکا X بیش از هر چیز دیگری توجه بیشتری را به خود جلب می کند. دو ردیف ال ای دی که نور روز را فراهم می کند ، باعث تقویت سبک تهاجمی و اسپرت خودروی طراحی شده Z می شود. شیشه جلوی شیشه ای نیز دارای قاب کرومی و یک تخلیه میانی است که مطابق با نوار چراغهای جلو چراغ جلو ، نگاه را به آرم Opel هدایت می کند. همچنین در این قسمت ، توجه به جزئیات و بخشی از مشبک بین شیشه جلوی اتومبیل شگفت انگیز به نظر می رسد. در سپر جلو ، ما یک حجم ساده اما مستحکم را می بینیم که نه تنها سایز موکا X را افزایش می دهد ، بلکه مکان مناسبی را برای چراغ های مه شکن نیز فراهم می کند.

اوپل موکا

قسمت پایین سپر از پلاستیک ساخته شده است و فضای کافی برای عبور هوا دارد اما در قسمت های نقره ای موجود است و این باعث می شود احساس پس انداز ساختاری در تولید موکا X کاهش یابد.به طور کلی ، طراحی بالای این محصول اوپل با توجه به حجم هود بسیار خوب و غیرقابل انکار است. شیب متناسب با سایر قطعات خودرو.
نمای جانبی موکا X از فرمولی پیرامون طراحی کراس اوورهای برتر جهان پیروی می کند. ریل و قسمت پایینی قاب پنجره فلزی و نقره ای است. در حالی که خشک است ، پلاستیک سیاه سپرهای جلو و عقب را در امتداد پدالها و گلگیرها می پوشاند. یکی از نکات خوب در طراحی این قسمت از موکا X آینه های جانبی تمام فلزی است. علاوه بر این ، خطوط حجمی بدنه مورد استفاده برای چراغهای جلو ، چراغهای روشنایی و همچنین در قسمت درهای پایین باعث تقویت سبک اسپرت موکا ایکس می شود.این سبک طراحی اگرچه تکرار شده و مشابه سایر اتومبیل های کلاس جهانی است اما حتی با 17 رینگ موجود در آن بسیار جذاب است. نسخه استاندارد
در هنگام مشاهده از قسمت عقب ، چراغهای روشنایی به گونه ای طراحی شده اند که از نظر ظاهری بسیار بزرگ ، اسپرت به نظر برسند و بقیه اجزای آن متناسب باشند. بال عقب به همراه نور ترمز در حالت ایده آل با شیب سقف ترکیب شده و تقارن خوبی را از طریق شکاف درب صندوق عقب فراهم می کند. موکا X مکان مناسبی برای دستگیره روی صندوق عقب و پلاک راننده دارد که به همراه آرم اوپل قسمت مرکزی را پر می کنند. طراحی کاپوت عقب به راحتی امکان پذیر نیست و دارای چندین خط صدا از پنجره عقب تا دسته و همچنین در بخش ویژه صفحه است. قسمت پایین سپر عقب از پلاستیک ساخته شده است. اما مانند سپر جلو از قطعات نقره ای استفاده می کند؛ همچنین در گوشه ها دو چراغ هشدار دهنده وجود دارد.
در کل ، طراحی بیرونی اوپل موکا X بسیار مناسب است. با این  حال ، نزدیک ، یک متقاطع بزرگ و بزرگ نخواهد بود. کمی بیشتر به لطف سبک طراحی گسترده و سه بعدی جذاب و بزرگ به نظر می رسد. این خودرو با طول 4280 متر ، عرض 1775 متر و ارتفاع سقف 1646 متر ، با چرخ محوری 2555 متر ارائه می شود.
داخلی و داخلی
مسلماً ، به محض ورود به اوپل موکا X ، با یک طراحی مدرن روبرو می شوید که از انتظارات فراتر می رود. این خودرو در کلاس کراس اوورهای کوچک عرضه می شود و قیمت کامل برای سازنده و خریدار بسیار مهم است؛ اما به نظر می رسد که اوپل پایه و اساس خریداران این خودروی اقتصادی را گذاشته است. پس از فیس لیفت 2016 ، داشبورد موکا ظاهر جدیدی به خود می گیرد که از همیشه مدرن تر و جذاب تر به نظر می رسد. این قطعه مانند نمای بیرونی اتومبیل با الهام از فضای داخلی آسترا کار می کند.
در نسخه اصلی ، یک صفحه لمسی 7 اینچی در مرکز داشبورد قابل مشاهده است که از دو طرف دارای دو کانال هوایی نسبتاً بزرگ است. با توجه به ویژگی های خوب صفحه نمایش در کنترل بیشتر راحتی و پارامترهای فنی خودرو ، استفاده از کلیدهای مختلف فیزیکی نسبت به گذشته کمتر است ، بنابراین ما با فضای مهیج روبرو هستیم. برای سهولت استفاده ، اپل دارای پنج دکمه در قسمت پایین صفحه است که بسیار متنوع هستند و می توانید بدون لمس کردن صفحه ، از اکثر گزینه ها استفاده کنید.

yadakyarکراس آوور, وکا, اوپل ,پژو, سیتروئن,بیوک, ووکسال ,...
ما را در سایت yadakyar دنبال می کنید

نویسنده : mohammadreza fallah بازدید : 387 تاريخ : 28 خرداد 1399 ساعت: 10:0 قبل از ظهر

برخی از مدل های مگان

طرح رنگی نور نرم در کابین توسط 5 رنگ مختلف توسط راننده قابل انتخاب است و یا مطابق با حالت های رانندگی که در بالا توضیح داده شده می تواند با سبک رانندگی سازگار باشد. در برخی از مدل های مگان ، شیشه ای باریک در جلوی درایور قرار داده شده است که مانند فناوری نمایش در شیشه جلو ، اطلاعات فنی لازم را در کنار شیشه جلو نمایش می دهد.
یکی از گزینه های جذاب برای مگان ، سیستم شروع بدون کلید است که به لطف استفاده از سوئیچ شبیه به تلفن هوشمند ، خصوصاً جذاب است. در نسخه های کامل ، درب بوت با یک پایه پائین زیر سپر باز می شود. اما با یک دست تکان بسته است. پارکینگ کاملاً اتوماتیک و بدون دخالت راننده نیز انتخاب راننده خواهد بود که به همراه دوربین دید عقب نقش مهمی در تسهیل روند پارکینگ دارند.
آزمایش های اضطراری و گزینه های امنیتی
مگان محصولی کاملاً اروپایی است که البته در تست سقوط یورو پذیرفته شد. در سال 2015 ، رنو مگان انواع تست تصادف را با رتبه کلی 5 ستاره (نمره کامل) گذراند ، و یک ویدئو در مورد این آزمایشات را می توانید در زیر مشاهده کنید.
نتایج تست تصادف صندوق ایمنی اتومبیل اروپا نشان می دهد که مگان در انواع برخورد برای یک مسافر بزرگسال 88 درصد ایمنی دارد ، در حالی که در مقایسه با 87 درصد برای کودکان. در صورت فرار از مگان ، عابران پیاده 71٪ نیز بیشتر از این زنده می مانند.
آژانس ایمنی اتومبیل اروپا با استفاده از گزینه های سیستم های پیشرفته کمک درایور (ADAS) مگان را برای ایمنی و حفاظت کمی رتبه عالی از 71 از 100 را به دست آورده است. در این ماشین است. علاوه بر فناوری اتوماتیک پارکینگ ، ترمز هوشمند (AEB) در مواقع اضطراری و با سرعت 30 تا 150 کیلومتر در ساعت با هشدار شنیداری فعالیت می کند که به راننده از احتمال برخورد با موانع هشدار می دهد.
کنترل کروز هوشمند (ACC) بسته به شدت ترافیک با سرعت 50 تا 150 کیلومتر در ساعت می تواند سرعت را کاهش داده و افزایش دهد. هشدار از راه دور: DW همچنین به کنترل سرعت اضطراری و ترمز کمک می کند.
هشدار بلیند اسپرت ، سیستم هشدار دهنده راننده هنگام خروج از خط ، ارتباط مداوم با سیستم ناوبری و اخطار در هنگام عبور از حد مجاز سرعت مجاز ، 360 درجه رادار و آخرین فناوری رنو برای حفظ تعادل وسیله نقلیه در شرایط خاص (ESC) ترمز و رانندگی جاده های لغزنده ، سایر گزینه های ایمنی مگان و گزینه های دیگر.
کیسه های هوایی مگان شامل دو کیسه هوا برای سر و دو کیسه هوا برای مسافران جلو و همچنین دو کیسه کیسه هوا در دو طرف پنجره ها است. علاوه بر این ، کمربندهای بکسل برای 5 مسافر مگان فراهم شده است.

تست رانندگی و کیفیت رانندگی
بیش از یک سال از آغاز رنو مگان در اروپا ، آسیا و استرالیا می گذرد. با این حساب با اشاره به تجربه متخصصان این مناطق می توان نکات مثبت و منفی این خودرو را مشاهده کرد.
ما در مورد راحتی و کیفیت خوب صندلی های موجود در مگان جدید صحبت کردیم؛ اما به خاطر داشته باشید که این ماشین برای سفرهای طولانی از 5 بزرگسال و افراد قد بلند مناسب نیست. با این حال ، راننده و سرنشین دیگر جلو از اتاق مناسب و طراحی عالی صندلی های ردیف جلو راضی خواهند بود. این امر در مورد سرنشینان عقب صدق نمی کند و افراد بالای 180 سانتی متر اتاق برای زانو و نزدیک به بالای پشت بام دارند. از آنجایی که این خودرو امروز بسیاری از ضربات و شتاب دهنده ها را طی می کند ، احتمال برخورد سر با پشت بام وجود دارد.

مگان
در مورد فضای بزرگ بوت در سدان و هاچ بک ، باید به یاد داشته باشیم که عمق نسبتاً بزرگ این بخش یکی از دلایل افزایش حجم است. ممکن است جذاب به نظر برسد؛ اما از بین بردن بارهای بزرگ ، مانند چمدان های بزرگ ، کاربر را مجبور به خم شدن و فشار بیش از حد بر مهره های کمری خواهد کرد.
ارتفاع کف این خودرو نسبت به سطح جاده نسبتاً کم است ، که باعث می شود رانندگی استاندارد دلپذیر و حرکات تند در گوشه و کنار باشد. اما از طرف دیگر برای رانندگی خارج از جاده مناسب نیست. اتومبیل های با کیفیت پایین می توانند کمی روشن و خاموش باشند. اما به لطف استفاده از درب های بزرگ ، مگان تا حدودی این مشکل را برطرف کرد.
خریداران مگان می توانند از فناوری رنو استفاده کنند ، که قبلاً فقط در تلیسمان و کولئوس دیده بودیم. این سیستم که با استفاده از یک دکمه روی فرمان نصب شده است ، به راننده اجازه می دهد تا میزان مصرف سوخت را کنترل کند و اجزای فنی خودرو را کنترل کند. 5 حالت رانندگی استاندارد ، اسپرت ، ساکت ، فعال و اقتصادی برای مگان وجود دارد که با استفاده از فناوری چند لمسی قابل تنظیم و فعال سازی هستند.
کیفیت سواری مگان رضایت بخش است و حتی در نسخه دستی نیز با سوئیچینگ ولتاژ کم کار می کند. از نظر نویز ناخوشایند محیطی ، به دلیل نیروی محرکه یا فشار هوا بر روی بدنه ، کیفیت عایق مگان می تواند از درجه بسیار خوبی برخوردار شود. صرفه جویی در سوخت بسیار مناسب مگان در همه مدل ها نکته مثبت و بسیار مهمی است که نباید از یاد برد. این خودرو همچنین از بهترین موتورهای جهان برای تولید گازهای گلخانه ای استفاده می کند.
به طور کلی ، هاچ بک و سدان رنو مگان می تواند مناسب خانواده چهار نفره در نظر گرفته شود ، که حتی اگر از مدل هاچ بک استفاده می کنید ، ویژگی های بسیار خوبی نیز خواهد داشت. این ماشین برای استفاده شخصی در سفرهای کوتاه و طولانی در شهر ایده آل است. اما برای سفرهای طولانی تر محدودیت هایی در راحتی مسافران عقب وجود دارد.
قیمت نهایی و مقایسه با رقبا
در صورت ارزان ترین نسخه مگان با بدنه هاچ بک ، یک موتور 1.6 لیتری با قدرت 115 اسب بخار به کشور ما وارد می شود و یک جعبه دنده دستی ، با توجه به قیمت بازار جهانی 21000 دلار ، مطمئناً تقریباً 150 میلیون نفر هزینه خواهد داشت. مگان ساندوگدر با گزینه های نسبتاً کامل و موتور جذاب 1.2 لیتری و 130 اسب بخار ، 25000 دلار قیمت دارد که احتمالاً برای بیش از 180 میلیون نفر فروخته خواهد شد. در کل ، مگان جدید با برخی از رقبا مانند هیوندا سوناتا و کیا اوپتیما گران تر از هیوندای ورنا ، کیا سراتو و تویوتا کرولا خواهد بود. خریداران نسخه ولگای مگان احتمالاً به شاسی جذاب بازار مانند تاکسون جدید و نسل بعدی اسپرتیج جذب می شوند.
البته کیفیت رانندگی مگان باید با سایر خودروهای دنیا در این کلاس بدنه مقایسه شود و عملکرد بالا را باید با هیوندا i30 و ورنا مقایسه کرد؛ اما قدرت مالی یک خریدار ایرانی معمولاً بیشترین تأثیر را در فروش خودروی وارداتی دارد. اما اگر مگان با قیمتی بالغ بر 150 میلیون تومان وارد شود ، نمی توان انتظار فروش شگفت انگیز و شناخت عالی از مردم را داشت.
در جداول مشاهده شده ، هاچ بک رنو مگان با موتور 1.6 لیتری و هاچ بک رنو مگان با موتور 1.2 لیتری توربو با سایر خودروهای موجود در بازار ایران مقایسه شده است. ذکر این نکته حائز اهمیت است که قیمت ستاره ها تقریبی است.

yadakyarمگان, سپر, اتوماتیک, رنو, اسپرت, هاچ بک, سوناتا ,...
ما را در سایت yadakyar دنبال می کنید

نویسنده : mohammadreza fallah بازدید : 276 تاريخ : 27 خرداد 1399 ساعت: 10:0 قبل از ظهر

ورنا یکی از ارزان ترین محصولات هیوندای

در سال 2010 ، طبق معمول ، هیوندای نتوانست تکرار کند و خیلی زود به دنبال مدل و در واقع نسل جدیدی رفت. ظاهر نمایانگر فرایند طراحی مدرن این شرکت بود. در اندازه می توان گفت که سر و گردن بزرگتر شده است. اما بدون شک موتور 1.6 لیتری بزرگترین موفقیت بود. به نظر می رسد موتور قدیمی ، این بار به لطف فناوری GDI توانست 138 اسب بخار قدرت را توسعه دهد. این معادل 1.8 لیتر در بازار است. مدل 1.4 لیتری با قدرت 107 اسب بخار همچنین از این اتومبیل ساخته شده بود که خوشبختانه راهی ایران نیست. نسخه پنج درب و به عبارت دیگر ، هاچ بک بسیار شبیه به i30 است. شاید به همین دلیل است که در بعضی از بازارها به آن i25 گفته می شود. در زمینه امنیت ، نسل جدید ورنا متعهد است از زندگی مشتریان خود با رتبه های خوب در IIHS و 5 ستاره در NHTSA محافظت کند.
توانایی ها
با وجود تعلیق کامل ABS (سیستم ترمز ضد قفل) و EBD (توزیع نیروی ترمز) ، سیستم های ایمنی خودرو کاملاً به نظر می رسد. اما ، با چنین وزن و کشش ، سیستم کنترل کشش TCS چندان ضروری به نظر نمی رسد و حضور آن بدون مانع برای مانورهای دلپذیر جوانی نیست. سیستم صوتی همچنین شامل DVD و VCD است. بنابراین ، اگر صفحه LCD نصب می کنید ، می توانید برای مسافران فیلم نیز پخش کنید. کنترل خودکار آب و هوا یا همانطور که افراد خارجی می گویند ، کنترل آب و هوا شما را به یاد سوناتا می اندازد. فقط با قدرت کمتر و شعور ضعیف. کنترل صوتی روی فرمان یکی از گزینه هایی است که مشتری حداقل در طی چند ماه اول دوست دارد. مکانیزم کنترل کروز برای حفظ سرعت خودرو بدون نگه داشتن پدال گاز چیز خوبی است. یک سیستم دسترسی بدون کلید می تواند جالب و مدرن باشد ، اما نه خاص است و نه انحصاری. ورنا چهار کیسه هوا دارد. راننده ، مسافر و دو اتاق برای هر طرف. صندلی های درایور و دانشجویی دارای درایو برقی و حافظه هستند. اتصالات USB ، AUX و iPod را می توان در کنسول مرکزی مشاهده کرد. امروزه اگر اتومبیل شما USB نداشته باشد بی فایده است. البته به یاد داشته باشید که ورنا یکی از ارزان ترین محصولات هیوندای است. بنابراین گزینه های لوکس زیادی انتظار نداشته باشید. سرانجام ، به یاد داشته باشید که سازنده تضمین می کند که ورنا تا مدت 5 سال 60 هزار کیلومتر از آب فاصله داشته باشد.
مثل ماشین
بیایید نگاهی به جوانب مثبت و منفی این خودرو داشته باشیم که در وب سایت ها و مجلات مشهور مورد بررسی قرار گرفته است. سونی لذت رانندگی ورنا جدید را بسیار عالی توصیف می کند. او فن آوری داخلی را غیر منتظره ارزیابی می کند و سیستم های راحتی خود را به عنوان سدان طبقه برتر ارزیابی می کند. از طرف دیگر ، مشکل اصلی ضعف سیستم های الکتریکی و مهمتر از همه خرابی نرم افزار کارت خوان ماهواره ای است. سایت اتو ترادر از نظر میزان مصرف سوخت ، طراحی ، کیفیت مواد و فضای صندلی های عقب ، ورنا را کنترل می کند ، اما همان اتومبیل را برای فرمان ها و ترمزهای غیر تلسکوپی و ترمزهایی که در همه مدل ها نصب نشده است ، مقصر می داند.

هیوندا ورنا

ادموندس معتقد است که مزایای ورنا در کشش با کارایی بالا ، ویژگی های استاندارد و فضای داخلی بیشتر از حد انتظار است. وی سپس نقص های خود را ارائه می دهد ، که شامل نمای عقب محدود و گزینه های کمتری نسبت به رقبا است. پس از بررسی ورنا 2013 ، بخش خودروسازی یاهو نیز به این نتیجه رسید که مزایای آن مربوط به طراحی ، صرفه جویی در سوخت و راحتی رانندگی است. این معایب با حجم پیشران در سرعت های بالا و کاهش کشش در ارتفاعات همراه است. سایت دیگر اتو 123 است که ابتدا چهره ورنا را توصیف می کند. سپس او معتقد است که یک ماشین ارزش پول دارد. از این گذشته ، این ماشین در کلاس خود بهترین است. سایت همچنین در مورد همان مسیر رانندگی بحث می کند. کم بودن قدرت سیستم صوتی نیز می تواند باعث دلخوری مشتریان جوان شود. پس از آزمایش تست های میدانی ، ورنا درایو به مصرف سوخت پایین ، فضای داخلی مناسب ، فضای مناسب و ایمنی بالا اشاره کرد. نقص هایی نیز وجود داشت و سیستم تعلیق غیرمعمول به عنوان برجستگی توصیف می شد. سایت دیگر کارز جاید بود که به طور خلاصه ، ورنا را محصول کمی خوب می داند. او ویژگی ها و ایمنی خود را تحسین می کند و تضمین شگفت انگیز خود را ستود. اما همچنین نشان می دهد که هیوندای می تواند بیشتر روی گزینه های کنترل خود روی سیستم کنترل و مانور خود تمرکز کند.
در ایران
گزارش شده است که امروز این خودرو با قیمت 84 میلیون تومانی در بازار آزاد به فروش می رسد. قیمت بی نظیر برای رقابت با کسانی که به آنها توجه نمی کنید. برای پول می توانید به هاچ بک تویوتا یاریس لمس کنید که بیش از 85 اسب بخار قدرت ندارد. با موتور 1.3 لیتری دلیل قیمت بالا فقط به این دلیل است که آنها ژاپنی هستند و همین مسئله است. ورنا حتی به اندازه تویوتا کرولا قدرت دارد و دارای موتور 200 سی سی است. کوچکتر را ببینید. تمساح برای 120 میلیون نفر فروخته شد. مشتری ورنا می تواند هر چیزی را بگیرد و به هاچ بک کیا پیکانتو که 67 میلیون یورو هزینه دارد ، برود. تمام کاری که او باید انجام دهد پر کردن اتاق با صندلی های صورتی و یک دسته عروسک سلام کیتی است. به عنوان یک توصیه نهایی ، اگر یک بار شنیده اید که مزدا 3 به جای ورنا 2013 به شما پیشنهاد شده است ، به یاد داشته باشید که مزدا موتور 1.6 لیتری دارد و قیمت آن 82 میلیون تومان است.
چه می گوییم؟
ما می گوییم ورنا ، ورنا یا هر آنچه به آن گفته می شود ، این خرید بسیار خوبی است. در مقایسه با رقبا ، از ویژگی های بیشتری ، ظاهر بهتر ، امنیت بهتر و فناوری های جدید برخوردار است. حتی می تواند یکی از پیشرفته ترین محصولات موجود در بازار محسوب شود. اما ما معتقدیم که این افراد نباید هیوندا ورنا را بخرند: افرادی که ورنا را سوناتا کوچک می دانند. بنابراین ، افرادی که فکر می کنند بی خطر است ، یک چکش هستند. افرادی که فکر می کنند کوچک هستند ، ضعیف هستند. افرادی که فکر می کنند این یک هیوندای است ، بنابراین این یک کیفیت عالی است. افرادی که فکر می کنند از آنجا که 5 سال ضمانت دارد ، خراب نمی شود و در نهایت افرادی که تعریفی از یک ماشین خارق العاده ندارند. از طرف دیگر ، ما می گوییم که ورنا برای این افراد است: کسانی که هیوندای را می خواهند ، اما پول آنها فقط به این مدل می رود. خانمهای جوان با فرزند کوچک که تازه او را به مدرسه می برند و هر روز به خرید می روند. آقایانی که ماشین دیگری دارند. کسانی که اتومبیل ها را به سرعت عوض می کنند ، و کسانی که به تویوتا کرولا ختم می شوند.
کیا موتور ، یکی از قدیمی ترین خودروسازان کره جنوبی ، پس از فروش 51 درصد از سهام به هیوندا نی پی در سال 1998 به شرکت های فرعی هیوندا اضافه شد و فصل جدیدی در محصولات این شرکت ظاهر شد.

yadakyarورنا, هیوندای ,لوکس, هاچ بک ,تویوتا ,یاریس, مدرن,...
ما را در سایت yadakyar دنبال می کنید

نویسنده : mohammadreza fallah بازدید : 243 تاريخ : 26 خرداد 1399 ساعت: 10:0 قبل از ظهر

فولکس واگن پاسات جدید جالب توجه

تغییر زاویه هوشمند با انتقال نور نیز در این خودرو گزینه ای است که از چراغهای جلو و عقب LED بهره می برد.
آنچه در فولکس واگن  جدید جالب توجه است ، در دسترس بودن گزینه های مؤثر مانند دوربین و سنسور عقب ، ترمزهای اضطراری ، تهویه مطبوع دوگانه و یک رایانه داخلی در تمام نسخه ها است.
آزمایش های اضطراری و گزینه های امنیتی
فولکس واگن پاسمحصولی کاملاً اروپایی است و البته در تست تصادف ایرو NCAP بسیار خوب عمل کرده است. این خودرو انواع تست های تصادف را با 5 ستاره (امتیاز کامل) گذرانده است.
در آزمایش صندوق ایمنی و بیمه جاده ای USHS که در زیر نشان داده شده است ، پاسات یکی از امن ترین سدان های موجود در بازار ایالات متحده است که عملکرد خوبی در همه زمینه ها دارد. با توجه به خسارت زیادی که بدنه و بویژه چراغ ها در تصادفات پاسات مشاهده می کنند و البته گران خواهد بود ، پایین تر از رقبای شناخته شده مانند کیا اپتیما ، هوندا آکورد و تویوتا کمری است.
در حقیقت ، ویژگی های ایمنی پاسات در نسخه اصلی قابل قبول به نظر می رسد ، از جمله برخی کیسه های هوا مسافر جلو و نوع پرده ردیف عقب.
تمام مدل های پاسات به کمربند ایمنی سه نقطه ای ، صندلی کودک ، فناوری تعادل الکترونیکی (ESC) ، سیستم ضد لغزش (ASR) ، دیفرانسیل لغزش محدود الکترونیکی (EDL) و ترمز موتور (EBA) مجهز شده اند. آخرین فناوری فولکس واگن در ترمزهای ABS ، EBD و HBA پاسات نیز موجود است.
البته برخی از گزینه های ایمنی در اتومبیل های جهان را می توان با هزینه اضافی انتخاب کرد ، برای پاسات شامل پارکینگ کامل اتومبیل ، هشدار از نقاط کور ، سیستم اخطار برای خروج از مسیر راننده ، برقراری ارتباط مداوم با سیستم ناوبری و هشدارهای تجاوز جنسی. سرعت مجاز در منطقه ، رادار 360 درجه و آخرین فناوری فولکس واگن در ترمزهای هوشمند هنگام برخورد تصادف با سایر وسایل نقلیه و رهگذران.
تست های رانندگی و تست های فنی
آنچه بیشتر از همه مصرف کنندگان را هیجان زده می کند ، فضای عالی برای مسافران جلو و عقب است. همانطور که قبلاً نیز گفته شد ، حتی با پشت صندلی راننده ، سرنشین عقب نیز می تواند زانوی راحت و حتی پاها داشته باشد. یک شخص قد بلند تا 1.9 متر از یک صندلی بسیار مناسب در پاسات برخوردار است و حتی در سفرهای جاده ای به پشت بام نیز لمس نخواهد کرد.
صندلی ها راحت و قابل قبول هستند ، و در ردیف جلو ، با بخش های اضافی در امتداد زانو و شانه ها ، مسافران نیز شامل می شوند؛ با این وجود ، آنها با یک پیاده روی آرام در سطح شهر دلپذیر خواهند بود و شما نمی توانید هنگام رانندگی سریع روی چرخش های تیز و مانورهای ورزشی ، چیزی بیش از یک ماشین خانوادگی را انتظار داشته باشید.
شتاب با پاسات حتی در مدل 1.8 لیتری کاملاً رضایت بخش است و به لطف استفاده از یک توربوشارژر توربوشارژر ، قدرت بسیار خوبی را در این کلاس از بدنه فراهم می کند. تعلیق و تعلیق نیز برای سفرهای کوتاه و سفرهای احتمالی برای کار مناسب است. با این حال ، ارتفاع این خودرو قابل تغییر نیست. صندلی ، فرمان و حتی موقعیت دست راننده روی کنسول قابل تنظیم است که برای سفرهای طولانی مفید است.

پاسات

پاسات از دو نوع گیربکس اتوماتیک شش سرعته استفاده می کند که نسخه مدرن و سریع آن در موتور 6 سیلندر موجود است. البته حتی در نسخه اولیه و ارزان تر ، تعویض دنده سرعت قابل قبولی دارد و فشار زیادی برای مسافران ایجاد نمی کند. مطابق قانون منع واردات خودروهای دارای موتور بیش از 2.5 لیتر ، مدل 1.8 پاسات با متوسط ​​مصرف سوخت کمتر از 6 لیتر در 100 کیلومتر ، ویژگیهای جذاب را نشان می دهد.
حتی در نسخه پایه ، فولکس واگن پاسات به لطف فناوری های ذکر شده در سیستم سرگرمی چندرسانه ای و ارتباطات هوشمندی که در بالا ذکر شد ، یک ماشین مدرن است. در نگاه اول ، تعداد کلیدهای موجود در داشبورد تا حدودی اغراق آمیز و گیج کننده به نظر می رسد. استفاده از آنها آسان خواهد بود و یادگیری کارکردهای آنها چندان دشوار نیست.
قیمت نهایی و مقایسه با رقبا
به طور کلی ، هیچ مشکلی با مشکلات فنی پاسات وجود ندارد. زیرا وی از مهندسی عالی و کیفیت ساخت عالی برخوردار است. اما مطمئناً هزینه سرویس دهی این خودرو از رقبای آسیایی آن در بازار ایران بیشتر است. هنوز مشخص نیست که چه نوع ضمانتی و خدمات پس از فروش پاسات در کشور ما ارائه می دهد. اما در بازار جهانی ، دارای ضمانت 3 ساله یا 57،000 مایل در مورد قطعات فنی به همراه ضمانت 12 سال یا 195،000 مایل پس از فروش است.
جالب اینجاست که در یک گروه آلمانی از چهار غول خودرویی از جمله مرسدس بنز ، بیامو ، آئودی و فولکس واگن ، پاسات تنها محصولی است که در کلاس سدان خانوادگی لوکس موجود است و در بین علاقه مندان به اتومبیل آلمانی در سراسر جهان بسیار محبوب خواهد بود. قیمت مناسب اغوا می کند.
از طرف دیگر ، بازاری که در آن پاسات حضور دارد با تسلط طولانی مدت تویوتا کمری همراه با استهلاک پایین ، هزینه های کم نگهداری و عملکرد تضمینی همراه است. با این حال ، آستانه قیمت پاسات نیز مانند سایر خودروهای شناخته شده این کلاس بدنه ، در محدوده کمتر از 25000 دلار است؛ طی آزمایشات فنی و میدانی ، بسیاری از حامل های اتومبیل در جهان رتبه های کمتری نسبت به هوندا آکورد ، تویوتا کمری ، هیوندای سوناتا و کیا اپتیما کسب کرده اند ، احتمالاً به دلیل هزینه های بالاتر نگهداری از مدل های پاسات .
طبق معمول ، صحبت از قیمت نهایی خودروی وارداتی به کشور ما بسیار دشوار خواهد بود و حتی یک نمایندگی مجاز با توجه به حضور شورای رقابت و سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان ، نمی تواند قیمت پاسات را تضمین کند. ، با فرض واردات یک پاسات استاندارد ، که در بازار جهانی 23000 دلار قیمت دارد ، می توان پیش بینی کرد که این خودرو با قیمتی در حدود 175 میلیون نفر فروخته می شود. مدل هیبریدی پاسات GTE ، حتی با در نظر گرفتن تخفیف های گمرکی و مزایای مالیاتی ، مطمئناً بیش از 200 میلیون نفر هزینه خواهد داشت.

yadakyarفولکس واگن ,پاسات, هوندا, آکورد, تویوتا,کمری, مدرن ,...
ما را در سایت yadakyar دنبال می کنید

نویسنده : mohammadreza fallah بازدید : 223 تاريخ : يکشنبه 25 خرداد 1399 ساعت: 2:21 بعد از ظهر

واردات وتولید محصولات فولکس واگن در ایران

واردات و حتی تولید محصولات فولکس واگن در ایران تصویب شده است و مدل سدان پاسات اولین محصول مدرن فولکس واگن در ایران خواهد بود.
مردم کشورمان نیز مانند بسیاری از کشورهای جهان با مدل فولکس واگن روبرو شدند. این خودرو به همراه مدل کاروانی (مینی بوس) سالهاست که در کشور ما حضور دارد و حتی اکنون پس از گذشت تقریباً نیم قرن ، در مدل های کلاسیک جذابیت های خود را حفظ می کند.
پس از واردات نسبتاً موفق بیتلز ، فولکس واگن در اواخر دهه 50 با مدل های گلف و پاسات با موجی از واردات خودروهای خارجی به ایران بازگشت. نسل اول پاسات ، B1 ، در سال 1973 با نام تجاری B1 راه اندازی شد و تا سال 1981 در تولید باقی ماند. با نسخه 1976 این خودرو محصولی مدرن و با طراحی زمینه بود که فرصت چندانی برای حضور در ایران نداشت. انقلاب و ممنوعیت واردات خودروهای خارجی؛ اما با استقبال خوبی روبرو شد.
در حال حاضر ، فولکس واگن هشت نسل از پاسات را معرفی کرد که آخرین مدل آن از سال 2015 وارد بازار جهانی شد. این ماشین با حروف مختلفی مانند داشر ، کوانتوم ، سانتانا ، کورسایر ، مگاتون و کارات به کشورهای مختلف ساخته و تحویل داده می شود. همچنین در نسخه طولانی تر با گزینه های لوکس به نام پاسات CC در آلمان ، چین و روسیه عرضه می شود.
فولکس واگن پاسات با ظاهری اندک و تفاوت جزئی در بازار آمریکا به فروش می رسد و احتمالاً با یک مقام رسمی در اروپا وارد ایران می شود. مدرن پاسات دارای دو نوع بدنه ، یک سدان چهار درب و یک استریو (نوع) است که به دلیل بی تفاوتی نسبی مردم در کشور ما به ایستگاه اتومبیل ، اکنون با یک مدل سدان در دسترس خواهد بود.
در مقایسه با نسل های قبلی ، پاسات جدید کمی بزرگتر است ، در حالی که چند سال پیش در پشت مرسدس C کلاس و BMW 3 سری قرار داشت. وی در حال حاضر در تلاش است تا در گروهی از سدان های خانوادگی و طبقه متوسط ​​مانند تویوتا کمری به رقابت بپردازد. این خودرو علاوه بر انواع موتورهای بنزینی و دیزلی ، با نسخه GTE در بازارهای جهانی عرضه خواهد شد که با نیروگاه های هیبریدی همراه خواهد بود و امیدواریم با توجه به تخفیف مالیاتی تعیین شده در آینده نزدیک شاهد واردات به کشورمان باشیم. و هزینه های گمرکی
ظاهر در طراحی و بدنه
نسل جدید پاسات مبتنی بر پلتفرم MQB است که شامل اتومبیل های گلف ، تیگون و آئودی A3 نیز می شود. انتشار پاسات جدید نویدبخش تغییر زبان طراحی فولکس واگن در سالهای آینده است؛ از آنجا که بی تفاوتی و سادگی گذشته تا حدودی بهبود یافته است ، و اکنون با کمی انتقام و البته چاشنی مجلل ، از هر زمان دیگری جذاب تر به نظر می رسد.

فولکس واگن پاسات
چراغ های مربعی پاسات طرحی جدید ایجاد کرده اند که به همراه نوار LED برای نور روز ، از نسل های قبلی مدرن تر و کارآمد تر خواهد بود. این خودرو هنوز هم از یک شیشه جلو ساده و خط سه خط فولکس واگن معمولی استفاده می کند. اما کمی مناسب تر بودن اندازه چراغ ها کم است. سپر جلو ، اگرچه ساده است ، اما بسیار مناسب در شیشه جلو اتومبیل قرار می گیرد و در نگاه اول شبیه ابتکار عمل نیست. به لطف طراحی سه قسمتی و سوئیچ LED ، تقارن نسبی و جذابی با قسمت بالا دارد. طبق معمول طراحی فولکس واگن ، کاپوت پاسات هنوز فاقد خطوط حجمی حجمی پیچیده است و تنها یک لبه بیرون زدگی کوچک در لبه های چرخ ها دارد.

در نمای جانبی ، طراحی محافظه کار با خطوط هنری همراه است ، به طوری که می توانیم یک فضای مناسب را بخصوص در بخشی که با دستگیره ها و پدال پایینی درب در ارتباط است ، ببینیم. از انتهای منبع اصلی نور تا لبه پنجره ها ، از خطوط حجم با فرمول سنتی استفاده شده است که به همراه دایره در اطراف بالها با عزت و به طور طبیعی قدیمی به نظر می رسند. پاسات  مدرن مطمئناً یک ماشین سریع نیست؛ اما با شیب مخصوص پنجره عقب و کوتاه شدن در صندوق عقب ، این احساس را به بیننده می بخشد.
شاید مدرن ترین قسمت بدنه پاسات پشت خودرو باشد. طراحی تمام لامپ های LED با دو نوار مورب و خطی بسیار شبیه محصولات آئودی است؛ علاوه بر این ، موقعیت های عضلانی و زاویه ای زیر نور سهم بسزایی در نمایندگی گسترده و گسترده شخصیت پاسات داشته است. اگرچه نمای کلی این قسمت از خودرو تا حدودی منسوخ و شبیه به خودروهای آمریکایی دهه 2000 است ، اما قرارگیری موفق در اگزوزهای ذوزنقه ای از دو جهت و استفاده از باند باریک لامپهای ترمز در کنار آن به یکنواختی طراحی کمک کرده است. ،
ابعاد پاسات شامل طول 4767 متر ، عرض 1832 متر ، ارتفاع سقف 1456 متر و چرخ دستی 2791 متر است.
داخلی و داخلی
سادگی پاسات از خارج غیرقابل انکار است و به خصوص در مقایسه با رقبای آسیایی خود سعی در حفظ کرامت و شخصیت خود دارد که البته محبوبیت چندانی هم ندارد. اما در فضای داخلی ما با ترکیبی از سادگی و دوراندیشی روبرو هستیم که نه تنها برخلاف معروف ترین اتومبیل های این کلاس ، آرامش بخش و تا حدودی لوکس به نظر می رسد. در ورودی پاسات یک صفحه نمایش 6.5 اینچی و یک شماره گیری بلند بیش از هر چیز توجه بیشتری را به خود جلب می کند. بیشتر داشبورد مانند یک شیشه جلوی سنتی فولکس واگن است که دارای نوارهای کرومی براق است. در عین حال ، سبک طراحی این بخش علاوه بر زیبایی ، باعث می شود مجاری هوا در سیستم تهویه مطبوع به خوبی پنهان شود.
کنترل پنل مجهز به فناوری آکتیو اینفو دیسپلی است که اندازه آن 12.3 اینچ و وضوح تصویر 1440 x 540 پیکسل است. این قسمت بسیار شبیه به داشبورد آئودی TT است و احتمالاً فقط در مدل هایی با طیف گسترده ای از گزینه ها موجود خواهد بود ، بنابراین در مدل های استاندارد پاسات فقط از یک کیلومتر شمار و یک سنسور استوانه ای دستی استفاده می شود.

yadakyarفولکس, واگن, سدان, پاسات ,مدرن, گلف ,کوانتوم ,...
ما را در سایت yadakyar دنبال می کنید

نویسنده : mohammadreza fallah بازدید : 242 تاريخ : 24 خرداد 1399 ساعت: 10:0 قبل از ظهر

مشخصات فنی هاچ بک برلیانس

نیروهای قدرت و فنی
هاچ بک برلیانس ، حتی در چین نیز از یک موتور 1.5 لیتری آسپیراسیون بهره می برد که یک سیستم 4 سیلندر 16 سوپاپ VVT (زمان بندی متغیر سوپاپ) است. این خودرو در دو نوع فنی با گیربکس دستی و اتوماتیک با 103 اسب بخار قابل خریداری است. و 138 نیوتن متر گشتاور. از آنجا که حداکثر توان درایو 5800 دور در دقیقه و حداکثر گشتاور آن 4000 دور در دقیقه است ، از H320 و C3 کروز انتظار نمی توانید شتاب بالایی داشته باشید. در یک مدل با جعبه دنده دستی پنج سرعته ، 12.5 ثانیه طول می کشد و در نسخه اتوماتیک آن برای رسیدن به سرعت 100 کیلومتر در ساعت حدود 13 ثانیه زمان می برد. در عین حال متوسط ​​مصرف سوخت 6.5 لیتر در 100 کیلومتر است.
این کراس اوور منحصراً با گیربکس اتوماتیک ساخته شده است که به دلیل وزن و رشد زیاد آن ، در هر 100 کیلومتر بیش از 6.5 لیتر مصرف خواهد کرد. سیستم تعلیق جلوی برلیانس H320 و کراس اوور ، بندهای ام سی فرسون و سیستم تعلیق عقب دارای پیشرانه چرخ عقب هستند.
گزینه ها و امکانات
مدل H320 در هر دو مدل مجهز به گیربکس دستی و اتوماتیک ، دارای سقف کشویی ، سیستم ورودی بدون کلید و دکمه استارت ، بستن ویندوز با ریموت کنترل ، امکان تنظیم صندلی راننده در 8 جهت و همچنین تنظیم تنظیم کمر ، چهار پنجره بالابر برقی ، چراغ جلو تنظیم ارتفاع ، چراغهای جلو ، فرمان قابل جمع شدن ، صندوق عقب قدرت و دکمه های چرمی روی فرمان کنترل صدا دارند. تفاوت اصلی بین گزینه های این خودرو یک صفحه نمایش 7 اینچی بین داشبورد است که در مدل کراس اوور موجود است و به پیمایش ماهواره ای مجهز شده است.
C3 کروز نوعی مدل برلیانس H320 با گزینه کامل است و به جای 2 بلندگو و 2 سیستم صوتی در توییتر در مدل استاندارد دارای 4 بلندگو و 2 توییتر است؛ هر دو مدل از درگاه USB پشتیبانی می کنند و فایل های صوتی MP3 را پخش می کنند. ویژگی برلیانس C3 کروز با مشخصات H320 هیچ تفاوتی ندارد و فقط از نظر ظاهری با H320 با چرخ های 16 اینچی ، سقف کاملاً سیاه ، شیشه جلو ، ضربه گیر ، هالتر و اسپویلر عقب تفاوت دارد.
در چین برلیانس H320 با چهار سطح گزینه ، مشابه جدول زیر ارائه می شود.
آزمایش های اضطراری و گزینه های امنیتی
همانطور که پیش بینی می شود ، برلیانس H320 پنج ستاره ایمنی از صندوق تست تصادف چین (C-NCAP) دریافت کرد. طبق معمول ، هیچ فیلم یا سندی معتبر در مورد تصادف اتومبیل وجود ندارد تا بتوانید نتیجه خاصی بگیرید.

برلیانس
این محصول در کلیه نسخه های استاندارد یا متقاطع دارای سنسور چرخ دنده معکوس ، قفل مرکزی با ریموت ، درب جانبی میله کمک فنر ، قفل درب اتوماتیک با سرعت 20 کیلومتر در ساعت ، درب اتوماتیک در صورت بروز تصادف ، صندلی است. پشتی مجهز به ایزوفیکس - پشتیبانی (صندلی کودک) ، یادآوری صدا ، سیستم باز کردن کمربند ایمنی و سیستم ضد سرقت  است. تجهیزات فنی و محافظ برلیانس H320 شامل دو کیسه هوا برای راننده و سرنشین جلو و همچنین ترمزهایی با ABS و EBD است. حتی در نسخه کراس اوور ، به عنوان گزینه ای با نسخه کامل ، خودرو فاقد کیسه هوا پرده ای برای محافظت از مسافران جلو و عقب است.

تست فنی و تست رانندگی
 محصولات تحت برند برلیانس در بسیاری از کشورهای جهان وجود ندارد و به نظر می رسد علاوه بر چین ، آنها فقط در ایران و روسیه فروخته می شوند و از آنجا که تقریباً دو سال از زمان حضورش در ایران می گذرد ، باید هنگام استفاده از مدل از تجربه هموطنان خود راضی باشیم. H320 انجام دادن . با توجه به اینکه برخی از سایت های داخلی به درخواست خود یا با پشتیبانی خارجی ، هاچ بک H320 و یک کراس اوور اعلام نشده را تکمیل کردند ، برای مصاحبه مستقیم با صاحبان خودرو رفتیم که خلاصه ای از آن در زیر آورده شده است.
بیایید با جوانب مثبت و منفی این محصول شروع کنیم. دارندگان برلیانس H320 ادعا می کنند که دلیل اصلی خرید این مدل ظاهری جذاب و فضای داخلی قابل قبول این خودرو است که با توجه به قیمت آن با هاچ بک های داخلی مانند پژو 206 و رنو L90 یا تمام کلاس های چینی مانند MVM 315 و دانگ فنگ H30 مقایسه می شود. زیباتر به نظر می رسد فضای داخلی دو تنی و همچنین صندلی های راحت که با چرم مصنوعی پوشیده شده اند ، لوکس و آرامش را به صاحبان خود می بخشند نکته دوم که برای خریدار ایرانی اهمیت دارد ، سطح رفاه است. در همین راستا ، به لطف یک آسانسور شیشه ای و یک سقف کشویی در کنار گیربکس اتوماتیک و مانیتور 7 اینچی (می توان در نسخه کراس با هزینه اضافی یا به عنوان یک گزینه استاندارد نصب کرد) ، مبلغ پرداخت شده برای برلیانس H320 توسط خریدار توجیه می شود. لازم به ذکر است که هر دو مدل مجهز به گیربکس دستی یا اتوماتیک ، دارای صفحه نمایش و دوربین پارکینگ نیستند. اما فروشنده این دستگاه ها را با قیمتی در حدود 1.5 میلیون تومانی نصب می کند. دارندگان برلیانس H320 از این سواری راضی هستند و سوئیچینگ اتوماتیک را صاف و قابل قبول می نامند. این خودرو از سیستم تعلیق و تعلیق خوبی استفاده کرده است که در محیط های شهری به خوبی کار می کند. هندلینگ H320 نسبت به مدلهای داخلی بهتر ارزیابی شد و به خصوص در گوشه های تنگ کنترل خوبی داشت.
یکی از اشکالات برلیانس H320 موتور نسبتاً ضعیف 1.5 لیتری است که 103 اسب بخار را نشان می دهد. برای یک اتومبیل با وزن 1270 کیلوگرم ، که کافی نیست. یک مدل با گیربکس دستی در کمتر از 13 ثانیه نمی تواند به 100 کیلومتر در ساعت برسد و حتی در یک گیربکس اتوماتیک نیز بیش از 14 ثانیه بعد از شروع کار ، 100 کیلومتر در ساعت را ثبت می کند. میزان مصرف سوخت این خودرو نیز متعادل است و در عمل به طور متوسط ​​از 7 تا 7.5 لیتر در هر 100 کیلومتر ، مزیت خاصی نسبت به رقبا ندارد.

yadakyarهاچ بک ,برلیانس, سوپاپ,گیربکس ,اتوماتیک, کروز, کراس اوور ,...
ما را در سایت yadakyar دنبال می کنید

نویسنده : mohammadreza fallah بازدید : 243 تاريخ : 22 خرداد 1399 ساعت: 10:0 قبل از ظهر

هیوندای آوانته معمولی و پژو پارس

شکی نیست که خریداران ایرانی نسبت به سایر تولید کنندگان معتبر اتومبیل در جهان با محصولات پژو فرانسه بیشتر آشنا هستند ، اما شکی نیست که برخی از آنها طعم خودروسازی هیوندایی را با طعم و مزه عبور داده اند.
البته مقایسه این دو مدل در بازار ایران از بسیاری جهات یکسان نیست ، اما تنوع محصولات پژو هم از نظر مدل و هم از نظر قیمت فراتر از هیوندای است. به طور طبیعی ، هیوندای آوانته معمولی و پژو پارس ELX در همان محدوده قیمت با گردش بسیار ناهموار ارائه می شوند. اگرچه در حال حاضر آوانته از نظر مشخصات فنی با توجه به تیراژ تولید و لوازم و آشنایی ایرانیان با پژو ، از لحاظ فنی پیشرفته تر و بهتر از پژو پارس است ، اما بازار نشان می دهد پژو پارس فروش بیشتری خواهد داشت. این خودرو مجهز به ظرفیت موتور 1800 متر مکعب است. مشاهده کنید ، با قدرت 110 اسب بخار ، و آوانته با موتور 2000 سی سی. مشاهده می توانید 140 اسب بخار قدرت توسعه دهد با آوانته از 185 کیلومتر در ساعت تجاوز نمی کنید ، اما با پژو پارس نیز به 200 کیلومتر در ساعت شتاب می دهید پژو پارس شما را با سرعت 12 ثانیه به 100 کیلومتر در ساعت کاهش می دهد ، اما آوانته فقط 1.9 ثانیه طول می کشد. از نظر مصرف سوخت ، یک پژو پارس با مخزن 70 لیتری و توجه به معیارهای داخلی بهتر است. این اتومبیل در هر 100 کیلومتر 9.7 لیتر بنزین مصرف می کند ، در حالی که آوانته با ظرفیت مخزن 55 لیتر ، حدود یک لیتر بیشتر می سوزاند. اگرچه در حال حاضر قیمت بنزین پریمیوم بالاست ، اما این نوع بنزین مناسب و حتی لازم برای آوانته و پژو پارس است. این دو خودرو در حال حاضر با قیمت مناسب ، یعنی 24 میلیون تومانوف در بازار به فروش می رسند. آوانته یکی از محصولات راین خودرو ، یکی از تولید کنندگان خودروهای شخصی کشور است. پژو پارس و آوانته هم از سیستم ترمز ضد قفل (ABS) استفاده می کنند.
هیوندای آوانته یکی از محبوب ترین خودروهای هیوندای در جهان است ، اما بیشتر ما در ایران این خودرو را با نام دیگری می شناسیم. این ماشین با نام هیوندای آوانته در اواخر دهه 80 و اوایل دهه 90 در ایران حضور داشت و در بین جوانان دهه 60 بسیار محبوب بود. هیوندای حتی نام آوانته را برای بازار کره و نام آوانته را برای سایر بازارهای جهانی انتخاب کرد. اما پس از مدتی نام این خودرو در تمام کشورهایی که صادر شده است به آوانته تغییر یافت و همچنان یکسان ماند.
هیوندای آوانته حدود 40 سال در هیوندای است. این اتومبیل برای اولین بار در سال 1990 در بازار کره جنوبی به عنوان یک سدان با اندازه متوسط ​​ظاهر شد. لانترا در بازارهای اروپا نیز مورد استفاده قرار می گیرد. اما به دلیل شباهت آن با میتسوبیشی مگنا الانته ، در سال 2001 به عنوان استاندارد و جهانی به آوانته تغییر نام داد. با ما در این مقاله همراه باشید تا تاریخ تولد و پیشرفت هیوندای آوانته را از ابتدا تا به امروز مشاهده کنید.

هیوندا آوانته

اولین مدل هیوندای آوانته از نسل اول در اکتبر 1990 منتشر شد. اندکی پس از محبوبیت این محصول در کره در سال 1991 ، هیوندای فیس لیفت را راه اندازی کرد ، که همچنین وارد بازار اروپا شد. در بازار اروپا ، این اتومبیل با خودروهایی مانند فورد سیرا و اپل وکترا رقابت می کرد. در این رقابت با توجه به قیمت پایین تر این کره ای جدید ، خرید هیوندای آوانته توسط خریداران طبقه متوسط ​​اروپایی ارجح است.
هیوندای آوانته در نمونه اولیه خود از موتور 1.6 لیتری میتسوبیشی بهره می برد ، قادر به تولید 113 اسب بخار است. این نیرو قدرت کافی را برای تسریع آوانته در 9.5 ثانیه فراهم کرد. در سال 1993 موتور این خودرو به 1.8 لیتر ارتقا یافت و قدرت آن به 124 اسب بخار رسید. مدل های اتومبیل 1.6 لیتری و 1.8 لیتری در حالت های دستی و اتوماتیک در دسترس بودند.
نسل دوم هیوندای آوانته در واقع نسل اول هیوندای آوانته بود که به J2 معروف شد. اولین بار در سال 2005 به نمایشگاه اتومبیل کره ای ارسال شد. اولین مدل نسل دوم این خودرو با گیربکس دستی پنج سرعته دستی و گیربکس اتوماتیک چهار سرعته معرفی شد. این مدل برای اولین بار در نسل دوم از موتورهای هیوندای ، آلفا GFK استفاده می کند. قدرت موتور این خودرو 1.5 لیتر بود و قدرت آن نیز در حدود 106 اسب بخار بود.
تولید موتور بتا هیوندای در سال 1995 در اروپا آغاز شد. نسخه بتا G4GR در بهترین حالت 113 اسب بخار توسعه یافته است. و 143 نیوتن متر گشتاور. در اواسط سال 1996 ، موتور قدرتمندتری بر روی مدلهای کره‌ای این خودرو نصب شد که توانایی تولید 136 اسب بخار را دارد.
در سال 1998 ، یک دستگاه آسانسور جدید اتومبیل وارد بازار کره و اروپا شد. این جبهه جدید به هیوندای آوانته کمک کرد تا خرید و فروش زیادی کند.
در سال 2001 ، مدل های وارد شده به بازار ایالات متحده مجهز به شش کیسه هوا جانبی ، جلو و پرده ، تهویه هوا ، قفل ، پنجره و فرمان برق بودند. در سال 2003 ، هیوندای دوباره مدل جدید خود را ارائه داد که مجهز به چراغهای جلو و چراغهای مدرن ، سپر جدید و شیشه جلو اتومبیل بود. طراحی کاپوت و صندوق عقب این خودرو نیز به طور کامل طراحی مجدد شده است.
در سال 2007 ، هیوندای آوانته با ظاهری متفاوت از نسل قبلی در بازار ظاهر شد. مانند مدل های قبلی ، این نسل از موتور 1.6 لیتری ، 1.8 لیتری ، 2 لیتری و 1.6 لیتری توربوژل بهره می برد.

yadakyarپژو, هیوندای, آوانته ,پارس, گیربکس, گشتاور,مدرن ,...
ما را در سایت yadakyar دنبال می کنید

نویسنده : mohammadreza fallah بازدید : 259 تاريخ : 21 خرداد 1399 ساعت: 10:0 قبل از ظهر

بررسی طراحی پژو 407

احتمالاً خودروهای ایرانی قصد ندارند از ورود پژو 308 به ایران در آینده نزدیک خبر دهند ، اما حداقل یک منبع آگاه داوطلبانه یا با اکراه از ورود این محصول اروپایی به کشور خبر داد.
تاریخ دقیق ورود 308 البته هنوز مشخص نیست ، اما مسلم است که ایران خودرو می خواهد پژو 308 را در بازار ایران عرضه کند تا نیازهای بازار مدرن خودرو را تأمین کند ، تولید واقعی آن در کشور به نظر نمی رسد مقرون به صرفه. اگر مشتریانی مانند 405 و 206 از وی استقبال کنند ، وی این محصول را به عنوان نماینده دیگری به نمایندگان پژو در خط تولید خود اضافه می کند. پژو 308 یک محصول اروپایی 2007 است که در مدل های بنزینی و دیزلی و موتورهای با اندازه های مختلف طراحی و ساخته شده است. اگرچه هنوز مشخص نیست که کدامیک از این مدل ها ایران قصد واردات خودرو را دارد ، اما پژو محصول 308 خود را با موتور دیزل 2200 سی سی عرضه کرده است. البته این 308 همچنین دارای یک مدل اسپرت به نام RC با موتور 2000 سی سی است. ببینید که پاییز امسال در دسترس خواهد بود.
با این حال ، این 308 بازسازی شد و نمایانگر نسل جدید پژو 307 بود و پژو آن را رقیب مگان دانست ، ظاهراً با استفاده از مدل های جدید و رایج خود در شرکت آلمانی BMW برای توسعه موتور خود استفاده می کند. هست یک.
به گفته پژو ، فروش مدل جدید 308 به سرعت از 100000 دستگاه فراتر رفت و بیشتر این فروش ها از مدل های سه درب و دیزلی حاصل می شد که این امر باعث آلودگی بسیار کمی می شود. پژو 308 نیز در آلمان با گرمی پذیرایی شد و حتی یک فرمان طلایی نیز به دست آورد. مهندسان پژو قصد دارند انواع مختلفی از این خودرو را منتشر کنند که مطمئناً باعث افزایش فروش خواهد شد.
قیمت پژو 308 وارد شده به ایران هنوز مشخص نیست ، اما قیمت پایه این خودرو در اروپا 18000 یورو است که با توجه به تعرفه واردات و شرایط ویژه بازار داخلی ، 308 دلار بیشتر از 50 میلیون تومان خواهد بود.
قبل از بررسی طراحی پژو 407 ، بیایید سریع به پدر 407 ، پژو 406 بپردازیم. از 1995 تا 2004 ، پژو 406 به مدت ده سال یکی از پرفروش ترین خودروهای میان رده است. در جهان. با طراحی سالهای آخر قرن بیستم و با همان ترکیب مستطیل شکل معروف پژو.
اما زمان آن رسیده است که مدیران پژو بتوانند جایگزینی مناسب برای این محصول موفق پیدا کنند. در آغاز هزاره سوم ، پژو 406 هنوز در دست تولید بود ، اما با ظهور 206 مشهور و محبوب در اواخر دهه 1990 ، پژو دستخوش تغییر و انقلابی در طراحی شد. انقلابی که چهره جدید این تولیدکننده فرانسوی اتومبیل را باز کرد. پژو 406 تقریباً آخرین نسل زنده مانده قبل از انقلاب طراحی پژو ، در سالهای اولیه هزاره سوم بود. و جایگزینی 406 باید بدنه ای داشته باشد که روح انقلاب طراحی پژو را نفس می کشد. به عنوان مثال ، پژو 407 اواسط سال 2004 به رانندگان معرفی شد.

پژو 407
درباره پژو 407:
ساختن یک مدل جایگزین برای پرفروش ترین پژو کار آسانی نبود. همیشه انتظارات مشتری را در هر صنعت افزایش دهید. ادامه کار برای صنعتگران برای روز افزون دشوار است. بار دیگر مهندسین و طراحان پژو مجبور بودند مطابق انتظارات بازار که پژو 406 سالهاست به آن حمله می کنند ، عمل کنند.
آنچه در نگاه اول توجه 407 را به خود جلب می کند ، طراحی جسورانه آن است که تفاوت های ده ساله در طراحی آن با طراحی محافظه کار 406 را نشان می دهد .برای پژو 407 با یک شیشه شیشه ای ذوزنقه بزرگ در سپر ، تفاوت آن با سایر همکلاسی های آن است. انتقال از شیشه جلو به سپر یکی از ابتکارات جدید طراحان پژو بود که متعاقباً در مدل های پژو دیگز مانند 107 و 307 و حتی به وسایل نقلیه کار پژو اعمال شد. بنابراین این شیشه جلوگیر بزرگ با چراغهای بزرگ و لامپهای خمیده به سمبل محصولات پژو تبدیل شد و گروه پژو سیتروئن PSA از این روش برای شناسایی محصولات خود استفاده خوبی کرد و اکنون اولین روش برای شناسایی پژو یا سیتروئن بدون آن است. آرم همان پنجره ذوزنقه بزرگ را در سپر خودرو مشاهده کنید.

البته در فیس لیفت 407 که در سال 2009 آماده ورود به بازار جهانی است ، تنها تغییراتی که در نمای جلوی خودرو ایجاد شده است ، وجود خطوط کرومی افقی و عمودی روی شیشه جلو است که نه تنها خاص نیستند بلکه زیبایی را به خودرو اضافه می کنند ، بلکه اغراق آمیز نیز می کنند. ابعاد شیشه جلو اتومبیل توجه بیشتری را به بیننده جلب می کند و باعث می شود بیننده احساس کند که نمای جلوی ماشین فقط در این قسمت خلاصه می شود!
به دلیل پهنای وسیع شیشه جلو ، چراغ های مه شکن جلو به صورت عمودی در دورترین قسمت سپر با شکل هندسی شبه مستطیل شکل قرار دارند ، به گونه ای که چراغهای جلو به نمای جانبی خودرو نگاه می کنند. چراغ های مه شکن نیز به وضوح قابل مشاهده خواهند بود که البته این امر نقش مهمی در نورپردازی جلوی خودرو خواهد داشت.
نمای جانبی پژو 407 خودرویی تقریباً بی نظیر در کلاس خود است. مهمترین بخشی که چشم شما را به خود جلب می کند بینی کشیده به جلو یا اوورنگ (یعنی فاصله از نوک بینی تا چرخ های جلوی ماشین). بخشی که در ابتدای ارائه نمایش 407 و سر و صدایی از تصاویر اول این خودرو سر و صداهای زیادی ایجاد کرد ، مورد توجه علاقه مندان پژو قرار گرفت و انتقادهای زیادی را به همراه داشت ، اما اگر با دقت به خودرو نگاه کنید ، با توجه به طراحی هنری این قسمت ، ضربه ای به زیبایی شما وارد می شد ، ماشین نبود. این انتقاد کاهش می یابد و محو می شود.
فاصله بین نوک بینی 407 و چرخ های جلو 1029 میلی متر است. بد نیست بدانیم که این قسمت مانند مرسدس کلاس S در اتومبیل قرار دارد؛ 868 میلی متر یا 915 میلی متر در هیوندای سانتافه!

yadakyarپژو, 308, 405, 206, 407, 406, 307 ,...
ما را در سایت yadakyar دنبال می کنید

نویسنده : mohammadreza fallah بازدید : 337 تاريخ : 20 خرداد 1399 ساعت: 10:0 قبل از ظهر

سدان پژو 207بسیار شبیه به مدل هاچ بک این خودرو

قبل از خرید سدان پژو 207 ، باید با ظاهر عجیب و نامتعادل این خودرو مقابله کنید. از آنجا که نمای جلوی خودروی سدان پژو 207 بسیار شبیه به مدل هاچ بک این خودرو است ، مطمئناً تا زمانی که فقط به قسمت جلوی این خودرو نگاه نکنید ، از نظر طراحی خودروی پژو 207 مشکلی نخواهید داشت.
قسمت فوقانی مهندسی خودرو ایران در نمای جانبی 207 صندوق پول قابل مشاهده است. از آنجایی که کاهش هزینه اولیه از اولویت های اصلی ایران خودرو در تولید محصولات است ، قبل از ستون C هیچ تفاوتی بین 207 صندوق پول و مدل هاچ بک وجود ندارد ، اما بعد از ستون C فیلد را مشاهده خواهید کرد که بیشتر دوست دارید قسمت اضافی در این دستگاه به نظر برسد. مشتری‌محور ایران خودرو حتی برای طراحی مجدد چراغهای برجام حتی زحمت هم نکشید و همچنان به استفاده از چراغهای جلو به عنوان هاچ بک پژو 207 برای کاهش هزینه های تولید پرداخت.
مشخصات جعبه دنده منفی
پژو 207 با پژو 206 تیپ 6 ، رنو ساندرو ، تندر 90 با هاچ بک اتوماتیک یا پژو 207 به یک گیربکس اتوماتیک 4 سرعته معروف به AL4 مجهز شده تا قدرت موتور را به چرخ های جلو منتقل کند. در گذشته از این گیربکس در طیف گسترده ای از اتومبیل های سوخت کارآمد فرانسه استفاده می شد و ویژگی های مثبت آن باعث شده بود که مورد توجه شرکت های خودروسازی قرار بگیرد ، اما اکنون گیربکس AL4 در مقایسه با گیربکس های مدرن بسیار کند و خسته کننده است. این دارد؛ به خصوص اگر می خواهید از حالت شماره گیری ترونیک به سبک رانندگی نامفهوم خود استفاده کنید!
علاوه بر مشکلات در عملکرد ضعیف گیربکس پژو 207 ، کیفیت پایین ساخت و همچنین ضعف در سیستم خنک کننده گیربکس AL4 باعث ایجاد مشکلاتی از قبیل ضربه زدن به دنده معکوس ، دریچه گاز از گیربکس پس از مدت زمانی کوتاه شد. بر روی معکوس و غیره دو بار کلیک کنید ، که برای رفع آن می تواند پرهزینه باشد.
فضای کم کابین
فضای کم مسافر یکی از مضرات بیشتر هاچ بک ها است. از آنجا که مهندسان ایران خودرو هیچ تغییر اساسی در تولید محصولاتی از قبیل 206 صندوق پول نقد یا 207 صندوق پول نقد ایجاد نکرده اند ، به استثنای اضافه کردن صندوق نقدی ، در ردیف دوم صندلی های صندوق صندوق پژو 207 فضای محدودی برای مسافران و مسافران وجود دارد. واقعیت صندلی های عقب در فاصله کمی از صندلی های جلو قرار گرفته اند. علاوه بر این ، به دلیل شیب تند در انتهای پشت بام سدان پژو 207 ، حاشیه ردیف دوم صندلی های خودرو نسبتاً کم است و این مشکل برای مسافرهای عقب در سفرهای طولانی می تواند بسیار آزار دهنده باشد.

پژو 207

مواد داخلی با کیفیت پایین
طراحی داخلی سدان پژو 207 بسیار شبیه به هاچ بک پژو 207 است و تفاوت چندانی در مواد و طراحی آن وجود ندارد؛ حتی در بسیاری از قسمت های این خودرو و پژو 206 قطعات مشترکی وجود دارد. طراحی داشبورد یا سایر اجزای آن در قسمت داخلی پژو 207 در مقایسه با اتومبیل های مشابه ممکن است قابل قبول به نظر برسد ، اما یکی از مشکلات پژو 207 جعبه ای از مواد داخلی با کیفیت بسیار پایین است. استفاده از پلاستیک خشک برای ساخت قطعاتی از قبیل داشبورد ، نما ، ستون و غیره ، نه تنها موجب برآوردن نیاز مشتریان در کابین پژو 207 غیرممکن است ، بلکه سریعترین کیفیت سواری را نیز تضمین می کند. صداهای آزار دهنده تولید می کند. ماشین را دنبال کنید.
سرانجام می توان گفت یک سدان پژو 207 مانند رانا ، دنا یا سورن یکی از رقص های خانوادگی ایران خودرو است که در کمترین هزینه ممکن با کمترین هزینه بازار را فتح کرد. آورده شده. این خودرو از ویژگی های متفاوتی و مصرف سوخت پایین برخوردار است ، اما این دو مزیت به تنهایی برای جلب رضایت مشتریان ایرانی کافی نیست.
کاستی های خارجی ، مواد داخلی ، داخلی و گیربکس سدان پژو 207 و همچنین رقبای قدرتمندی همچون دنا پلاس ، برلیانس H330 و رنو تندر پلاس اتوماتیک در این بازه قیمتی ، باعث شده است که جعبه دزد پژو 207 نتواند وارد بازار با سرعت در حال رشد ، به عنوان مثال هاچ بک شود. . رنو تندر پلاس ممکن است از نظر طراحی یا کارایی نتواند با این خودروها رقابت کند ، اما در واقع یک سدان باکیفیت است که می تواند تمام انتظارات مشتری را برآورده کند ، که ایمنی ، کیفیت و استهلاک پایین آنها در اولویت قرار دارد.
پژو 206 پرفروش ترین خودرویی است که تاکنون توسط پژو ساخته شده است و از سال 1998 تا 2012 که در خط تولید قرار داشت ، توانست حدود 8 میلیون دستگاه را به فروش برساند. تا سال 2016 نیز این خودرو در لیست 10 اتومبیل پرفروش در بازار انگلیس قرار داشت. تولید این خودرو از سال 2001 در ایران آغاز شد و تا امروز ادامه دارد. اما در سال 2009 ، پژو تصمیم گرفت تا 206 را به روز رسانی قابل توجهی کند و ظاهر قبلی خود را حفظ کند. این مدل با یک فیس لیفت به نام 206+ وارد بازار جهانی شد ، نمای جلوی آن شبیه به پژو 207 در بازار اروپا است و نمای عقب گرچه با 207 قابل مقایسه نیست اما با 206 کمی متفاوت است. تولید این مدل در بازارهای جهانی تا سال 2012 ادامه داشت. سالها است اما در بازار ایران عرضه این خودرو ادامه دارد و بازار نسبتاً رونق دارد. با این وجود ، تولید 207 به دلیل تشدید تحریم های اقتصادی علیه کشورهای غربی علیه کشور ما مدتی به حالت تعلیق درآمد ، اما پس از مدتی ایران خودرو اعلام کرد که او مدل جدیدی از این خودرو را تهیه کرده است که به قدرت داخلی متکی است و به زودی به بازار عرضه خواهد شد. . ، اکنون مدل 207 با فیس لیفت مدتی است که در بازار به بازار عرضه شده است و ما نگاه دقیق تری به این خودرو خواهیم انداخت.

yadakyarپژو, 207, 206 ,رنو ساندرو ,تندر 90, هاچ بک ,اتوماتیک ,...
ما را در سایت yadakyar دنبال می کنید

نویسنده : mohammadreza fallah بازدید : 307 تاريخ : 19 خرداد 1399 ساعت: 10:0 قبل از ظهر

هیوندای ورنا 2020 معرفی شد

هیوندا معرفی ورنا فیس لیفت را برای بازار هند معرفی کرد هیوندا رسما ورنا 2020 را معرفی کرد. این خودرو بسیار شبیه هیوندا سولاریس 2020 است که برای بازار روسیه در نظر گرفته شده است و مشتریان می توانند از 26 مارس یک سدان جدید هیوندا را بصورت آنلاین یا از نمایندگی ها خریداری کنند.
مشخصات فنی هیوندای ورنا 2020
هیوندای ورنا 2020 از طراحی اسپرت برخوردار است و طراحان آن را از گذشته جذاب تر کرده اند. تغییرات اساسی در قسمت جلوی خودرو ایجاد شده است از جمله چراغهای جلو قابل مشاهده تر ، چراغهای جلو به شکل C ، چراغهای مه شکن مثلثی ، سپر تهاجمی تر با پدال تحتانی مصنوعی و شیشه جلو مدرن.
نمای جانبی محصول جدید هیوندای دارای چرخ های آلیاژی دو تنی 16 اینچی است. در قسمت عقب ، چراغهای روشنایی LED نیز بهبود یافته و در صندوق عقب نیز یک تریم طراحی مجدد کرومی ، چراغهای جلو جدید و لهجه های کرومی طراحی شده است. جزئیات کابین در دسترس نیست ، اما کنسول میان رده از طراحی محدودی برخوردار است. با این حال ، هیوندای اعلام کرد که مدل جدید ورنا به 45 کارکرد اتصال جدید مانند کنترل دما از راه دور ، قفل درب از راه دور و شروع موتور از راه دور مجهز خواهد شد. علاوه بر این ، ورنا 2020 دارای سیستم سرگرمی با صفحه لمسی بزرگ 8 اینچی خواهد بود.
هیوندای ورنا 2020 با سه موتور در دسترس است؛ موتور اول یک موتور بنزینی 1.5 لیتری سوپر شارژ است که توانایی 115 اسب بخار را دارد. و گشتاور 144 نیوتن متر قدرت تولید شده توسط موتور توسط گیربکس شش سرعته CVT به چرخ ها منتقل می شود. موتور دوم یک موتور بنزینی 140 لیتری 1.4 لیتری توربوشارژ است. و 242 نیوتن متر گشتاور ، که به انتقال قدرت از گیربکس 7 سرعته DCT کمک می کند. سرانجام ، موتور سوم یک موتور دیزل 115 لیتری 1.5 لیتری توربوشارژ است. و گشتاور 250 نیوتن متر که از جعبه دنده دستی شش سرعته و گیربکس اتوماتیک برای انتقال استفاده می کند.
کمتر از یک ماه از انتشار این اتومبیل ، اطلاعاتی در مورد نسخه ها ، موتورها ، گیربکس ها و مصرف سوخت این خودرو منتشر شد.
هیوندای با ارائه سه گزینه موتور و چهار جعبه دنده اتومبیل ، ورنا 2020 را در بازار هند راه اندازی می کند. درمجموع ، این اتومبیل 5 ترکیبی از موتور و گیربکس را ارائه می دهد.
نسخه هیوندای ورنا 2020 با موتورهای بنزینی 1.5 لیتری بنزینی طبیعی که دارای قدرت 115 اسب بخار هستند و 144 نیوتن متر گشتاور ، گیربکس شش سرعته دستی و CVT و همچنین مصرف سوخت 1 لیتر در 17.1 کیلومتر با گیربکس دستی و 1 لیتر در هر 18.1 کیلومتر با گیربکس CVT ، 1.0 لیتری توربوشارژ موتور بنزینی 120 اسب بخار و 177 نیوتن متر ، گیربکس هفت سرعته DCT و مصرف سوخت 1 لیتر در هر 17.8 کیلومتر ، یک توربوشارژر 1.5 لیتری دیزلی با 115 اسب بخار گشتاور 250 نیوتن متر و گیربکس شش سرعته دستی گیربکس شش سرعته اتوماتیک با مصرف سوخت 1 لیتر در هر 21.4 کیلومتر با گیربکس دستی و 1 لیتر در هر 18.3 کیلومتر با گیربکس اتوماتیک.
هیوندای ورنا مجهز به چراغهای جلو و چراغهای جلو ، چراغهای جلو ، اگزوزهای دوتایی ، سنسورهای پارکینگ جلو ، یک تریم کاملاً سیاه با تریم قرمز ، سیستم سرگرمی 8 اینچی با صفحه لمسی و ایسیم و همچنین سرویس اتومبیل متصل به بلولینک  است.
این خودرو به رنگ نقره ای ، شب مشکی ، خاکستری ، قرمز ، فانتوم سیاه و سفید قطبی در دسترس است.

هیوندا ورنا

مشخصات فنی هیوندای ورنا 2020
هیوندای ورنا 2018-2019 از طراحی اسپرت برخوردار است و طراحان با ایجاد تغییراتی آن را از همیشه جذاب تر کرده اند. بیشترین تغییرات در قسمت جلوی خودرو تأثیر می گذارد از جمله چراغهای جلو قابل مشاهده ، چراغهای جلو به شکل C ، چراغهای مه شکن مثلثی ، سپر تهاجمی تر با پدال های مصنوعی و شیشه جلو مدرن. انجام شده.
نمای جانبی محصول جدید هیوندای دارای چرخ های آلیاژی دو تنی 16 اینچی است. در قسمت عقب ، چراغهای روشنایی LED طراحی شده است که در یک صندوق باز و بدون ترقه کرومی ، در شبهای رنگ جدید و لهجه های کرومی طراحی شده اند. جزئیات کابین موجود نیست ، اما کنسول میان رده نیز پیشرفت هایی در طراحی دارد. با این حال ، هیوندای اعلام کرد که مدل جدید ورنا به 45 ویژگی ارتباطی جدید مانند کنترل دما از راه دور ، قفل درب از راه دور و شروع موتور از راه دور مجهز خواهد شد. علاوه بر این ، ورنا 2020 دارای سیستم سرگرمی با صفحه لمسی بزرگ 8 اینچی خواهد بود.
کار ورنا یکی از اتومبیل های مونتاژ خودروساز خصوصی راین است. خودروی هیوندای از ابتدای سال به شدت سقوط کرده است.
بنابراین از آوریل امسال تا آگوست تنها 25 دنده معمولی و 39 دستگاه در مدل گیربکس اتوماتیک تولید شده است ، اما امروز قصد داریم این خودرو را با تیراژ کم معرفی کنیم. ورنا در دو مدل ، 1500 با گیربکس دستی و 1600 سی سی در دسترس است. ببینید با گیربکس اتوماتیک ، که ما امروز در مشخصات فنی 1600 سی سی صحبت خواهیم کرد. این اتومبیل چهار سیلندر با این جابجایی موتور 104 اسب بخار قدرت تولید می کند. در چرخ این خودرو سرعت 189 کیلومتر در ساعت را تجربه می کنید و می توانید در 10.9 ثانیه به 100 کیلومتر در ساعت برسید. این خودرو همچنین دارای مخزن بنزین 55 لیتری است. تجهیزات و ویژگی های ایمنی خودرو شامل ترمزهای ABS ، کیسه هوا درایور و سرنشین جلو ، فرمان هیدرولیک و چراغ های مه و جلو و عقب است. این خودرو در نمایندگی ها با قیمت 23 میلیون تومانی به فروش می رسد.
هیوندای تصمیم گرفت ورنا 2020 را در نسخه های کاملاً مجهز S ، S + ، SX و SX (O) ارائه دهد. در این ویدئو آمده است که این فیلم یک نسخه EX است ، اما در واقع ما شاهد نسخه S این خودرو هستیم.
هیوندا ورنا S2020 دارای ویژگی های جذاب بسیاری است. این ویژگی ها شامل یک شیشه جلویی کرومی ، کلاه های حاشیه ای ، آینه های جانبی قابل تنظیم برقی ، موچین دو تنی ، کنترل های صوتی چرخ فرمان ، سیستم اطلاعاتی لمسی روی صفحه نمایش ، یک دسته صندلی کشویی مرکزی با فضای ذخیره سازی و موارد دیگر می باشد.
مجهز به چراغهای جلو ، چراغهای روشنایی LED ، چراغهای مه شکن ، آینه های جانبی لولای ، چرخ های آلیاژی دوتایی ، کانال انتقال کاملاً دیجیتالی ، کنترل اتوماتیک دما ، سیستم اطلاعاتی با نمایشگر لمسی و ناوبری ، شش کیسه هوا و سایر عملکردها نسخه های بالاتر این خودرو را انتخاب کرده اند .
تحت کاپوت هیوندای ورنا S 2020 یک موتور بنزینی 1.5 لیتری N / A است که دارای قدرت 115 اسب بخار است. و 144 نیوتن متر گشتاور. این خودرو به جعبه دنده دستی شش سرعته به عنوان استاندارد مجهز است. از دیگر نسخه های این خودرو می توان به گیربکس CVT ، یک موتور دیزلی 115 لیتری توربوشارژ 115 لیتری اشاره کرد. و گشتاور 250 نیوتن متر در ترکیب با گیربکس شش سرعته دستی یا اتوماتیک ، و همچنین یک توربوشارژر 1.0 لیتری بنزینی با قدرت 120 اسب بخار ح.پ. و 172 نیوتن متر گشتاور و گیربکس DCT. معرفی کرد.

yadakyarهیوندا, ورنا, فیس لیفت, سولاریس, سدان, اسپرت ,گیربکس ,...
ما را در سایت yadakyar دنبال می کنید

نویسنده : mohammadreza fallah بازدید : 258 تاريخ : يکشنبه 18 خرداد 1399 ساعت: 3:48 بعد از ظهر

گیربکس شش سرعته دستی هوندا آکورد

گیربکس شش سرعته دستی از دو لیتری سیویس تیپ R (و برخی مدلهای دیزلی اروپایی) وام گرفته شده است ، در حالی که گیربکس 1.5 لیتری از سیویس Si خارج می شود. هیچکدام از گیربکس های دستی آکورد به اندازه مدل های تیپ R دقیق نیستند ، و به نظر می رسد میزان گرفتن آکورد کمی زیاد است. عضو تیم موتور ترند معتقد است که گیربکس دستی و نسبت دنده ثابت برای موتورهای کوچک آکورد مناسب نیستند و همچنین کار نمی کنند و همچنین گیربکس CVT یا 10 سرعته اتوماتیک. اما مهندسان هوندا شایسته ستایش این فرصت هستند.
ویژگی های منحصر به فرد وتر جدید
دیسک های جذب صدا
مهندسان هوندا با الهام از فن آوری تایر کاتیننتال ، از مواد جذب کننده صدا در رینگ های وتر استفاده کردند. برای اطمینان از کمترین میزان نویز در محفظه مسافر ، تیمی از مهندسان هوندا مواد پلاستیکی مخصوص پلاستیک را در شیار داخلی رینگ نصب کردند که هیچ ربطی به تایر ندارد و برای هرگونه تغییر تایر مؤثر است.
تزیینات چوبی رایگان:
استفاده از تزیینات چوبی روی درها و داشبورد امروزه در بیشتر اتومبیل ها مورد استفاده قرار می گیرد ، اما تزئینات چوبی مورد استفاده در نسخه EX آکورد متفاوت است. دکوراسیون چوبی در وتر از چهار لایه روی یک بستر پلاستیکی تشکیل شده است. این طرح از الماس محبوب ژاپنی استفاده شده در روش بونسای الهام گرفته شده است.
استفاده از تراشه NFC:
اتصال یک مورد تلفن همراه این روزها نسبتاً ساده است. اما تیم توسعه هوندا قبل از استفاده از تراشه های NFC اتصال تلفن های موبایل را آسانتر از همیشه کرده است. تنها کاری که باید انجام دهید فعال کردن دکمه N داخلی در داشبورد است. البته این ویژگی فقط در نسخه های تورینگ آکورد موجود است.
صندلی های اورتان:
از اسفنج های اورتون در صندلی های بند ناف استفاده می شود که از نظر قدرت ، نرمی و کشش بسیار متنوعی دارند. قسمت صندلی ها در جلو 12 سانتی متر و در پشت 5 سانتی متر است. لنگر مرکزی 5 سانتی متر طول دارد.
رانندگی در مدرسه و بررسی تغییرات شاسی جدید
بهترین پاسخگویی نیروهای فنی بدون شک حس کلی مانور را به خودرو می بخشد ، اما شاسی های جدید آکورد نیز در این زمینه آزمایش شده است. شاسی تقویت شده است (افزایش 24٪ در مقاومت خمشی و افزایش 32٪ در مقاومت چرخشی) که با استفاده از لایه های بیشتر و نقاط جوش باریک تر (از چهار سانتی متر به دو سانتی متر) امکان پذیر می باشد.
در جلو ، سیستم تعلیق دوگانه اهرم A با یک اهرم L شکل جایگزین شده است ، و پایان طولانی اهرم L شکل ، استارت را به آستین می چسباند ، که به طور متناوب فشار خارجی را تحمل می کند. سر کوتاه اهرم L شکل به یک آستین نرم و صاف وصل شده است که حرکات راحت و یکنواخت را با برجستگی و سرعت تضمین می کند. از ارتفاع خودرو کاسته شد و هندسه تعلیق جدید محور مرکزی غلتک را تغییر داد و بدنه را کاهش داد. نسخه های تورینگ آکورد مجهز به کمک فنرهای الکترومغناطیسی تطبیقی ​​و تنظیمات اسپرت و عادی هستند که باعث بهبود کنترل سوار و حرکت می شوند.

هوندا آکورد

تیم موتور ترند مجذوب تعلیق این سدان ژاپنی شد. مارک ریچین می گوید:
عملکرد تعلیق در جابجایی چپ و راست بی نظیر است. این اتومبیل را کاملاً خسته کرده و اتومبیل را دقیقاً در همان جهت که توصیه می کنیم حرکت می کند.
البته تیم موتور ترند برخی از ایرادات مرتبط با شاسی را ذکر می کند. به طور کلی شاسی حتی بیشتر کار می کند ، نویز موجود در کابین به دلیل عدم کار در شاسی و ساختار بدنه کمی بیشتر از حد انتظار است.
نگاهی کوتاه به نسخه ترکیبی
مشخصات فنی قدرت نسخه هیبریدی آکورد بر روی کاغذ ، با وجود موتور دو لیتری و برقی آتشینسون ، هیچ تفاوتی ندارد. اما با بررسی دقیق تر ، عناصر جدید در نسخه ترکیبی از توافق نامه جدید کشف شد. اندازه واحد کنترل فنی 15٪ کاهش یافته است و در قسمت بالای جعبه دنده قرار دارد. باتری 1.3 کیلووات ساعت برای نصب در زیر صندلی های عقب و جلوی مخزن سوخت حدود یک سوم کاهش یافته است ، بنابراین محفظه یا صندوق عقب مسافر عقب قربانی عملکرد بهتر نیست. از آنجا که تمام مدل های جدید آکورد مجهز به پدال در پدال عقب هستند ، مدل ترکیبی شامل چهار حالت ذخیره انرژی مختلف است. با قدرت 212 اسب بخار یک مدل ترکیبی باید بین مدل های 1.5 لیتری و دو لیتری بنزینی با گیربکس اتوماتیک در نظر گرفته شود. در فاصله کم ، تیم موتور ترند در حالت کاملاً برقی به سرعت 72 کیلومتر در ساعت شتاب گرفت اما پس از آن ظرفیت باتری کاملاً خسته شد. قیمت مدل هیبریدی هوندا آکورد 2018 احتمالاً اندکی قبل از عرضه در اوایل سال 2018 اعلام خواهد شد.
قیمت و زمان تحویل
اخیراً قیمت مدل های جدید 1.5 لیتری و دو لیتری آکورد نسل جدید که در اواخر اکتبر و اوایل دسامبر امسال به فروش می رسد ، مشخص شده است. خبر خوب این است که در همه نسخه ها یک بسته استاندارد اختیاری هوندا سنسینگ سافتی وجود دارد که حدود هزار دلار به نفع خریدار است. پایه LX با گیربکس CVT 24445 دلار قیمت دارد. گیربکس دستی یکی از گزینه های رایگان نسخه اسپرت است: یک مدل 1.5 لیتری با قیمت 26،665 دلار و مدل دو لیتری با قیمت 31185 دلار. EX 1.5 لیتری EX 28.345 دلار قیمت دارد؛ نسخه EX-L دقیقاً 2500 دلار به قیمت اضافه می کند ، در حالی که مدل 1.5 لیتری تورینگ 34675 دلار قیمت دارد. مدل دو لیتری 2000 دلار به نسخه های 1.5 لیتری EX-L یا تورینگ اضافه می کند.
اخرین حرف
اگرچه نسل جدید آکورد با شاسی مشکلاتی دارد ، اما این سدان بسیار جذاب است. فضای داخلی لوکس ، مکانیزم های آئودی مانند ، دید خوب راننده به دلیل ستون جلویی نازک و قرار گرفتن صحیح از سیستم صوتی و فرمان باعث شده است تا آکورد یک تجربه واقعی هوندا باشد.

yadakyarگیربکس, سیویس, آکورد, هوندا, اسپرت ,لوکس, آئودی,...
ما را در سایت yadakyar دنبال می کنید

نویسنده : mohammadreza fallah بازدید : 255 تاريخ : 17 خرداد 1399 ساعت: 10:0 قبل از ظهر

طراحی جالب خودرو میتسوبیشی لنسر

در پشت لنسر ، ما با چراغ های کینه آمیز و جنگجو روبرو می شویم که به شدت تحت تأثیر خودروهای ژاپنی دهه 1990 بودند. بر خلاف بسیاری از اتومبیل های مدرن ، هود عقب از حجم خاصی برخوردار نیست و حتی جایی برای پلاک خودرو وجود ندارد. درب تنه نسبتاً ساده است و فقط با خطوط كوچك در زیر چراغ عقب تزئین شده است. در این بخش علاوه بر آرم میتسوبیشی ، یک نوار LED وجود دارد که فقط هنگام ترمز روشن می شود و به نظر غیر ضروری می رسد. سپر لنسر بزرگ و استوار است ، اما فاقد طراحی جذاب است و با چراغ قرمز هشدار دهنده ، کم نور و قدیمی به شما نمایش داده می شود. این سپر بزرگ در تصادفات با پرتابگر می تواند پر هزینه و مشکل ساز باشد. شاید شکل کلی این خودرو با نمای عقب با اندکی لطف قابل قبول تلقی شود؛ اما آنتن سیاه در انتهای پشت بام و اگزوز ناامیدکننده را نمی توان به راحتی از دست داد.
اگرچه جذابیت خودرو موضوعی سلیقه ای است ، اما طراحی ، به عنوان یک قاعده ، می تواند متوسط ​​باشد. این ماشین زشت نیست ، اما مدرن و چشمگیر نیست؛ از آنجا که 10 سال از عمر مفید ، طراحی گذشته است. لنسر تودی با طول 4570 میلی متر و عرض 1760 میلی متر در دسترس است ، در حالی که ارتفاع استاندارد 1490 میلی متر و چرخ های چرخ 2635 میلی متر است.
پیوستن به میتسوبیشی لنسر احساس یک اتومبیل ژاپنی را با استفاده از مواد با کیفیت بالا برانگیخته است. اما ، مانند ساختار بدنه ، طرحی مدرن و شیک را ارائه نمی دهد. صفحه نمایش لمسی 6.4 اینچی در داشبورد لنسر ادغام شده است که خیلی بزرگ نیست؛ اما این یک گزینه است و در مدل های پایه 5 اینچ است. کانال های تهویه مطبوع در دو طرف صفحه به شکل براکت ساخته شده و از داشبورد مستقل هستند. در اطراف صفحه نمایش چندین کلید وجود دارد که خیلی مدرن به نظر نمی رسند.
ترکیب کلی داشبورد لنسر جذاب است و با داشتن یک قسمت خمیده در سمت راست فرمان ، تماشایی به نظر می رسد؛ البته سه دکمه بزرگ برای فعال و غیرفعال کردن سیستم کیسه هوا ، هشدار کمربند ایمنی و چراغ های چشمک زن چندان مناسب به نظر نمی رسند. از طرف دیگر ، سه کلید پلاستیکی گردان برای دسته وجود دارد که اگر در کابین لنسر نبودیم ، ما را به یاد خودروهای چینی ارزان می برد. با این حال ، همه این دستگاه ها بسیار شبیه به لسنر 2008 هستند و فقط صفحه لمسی به داشبورد اضافه شده است.
در چرخ این مدل ، اگرچه شبیه به سوزوکی ویتارا ، مزدا 3 و سایر اتومبیل های ژاپنی است که از سال 2000 تا 2010 با ساختار پانل استوانه ای ارائه شده است ، اما احساس یک ماشین اسپرت و اصلی شرقی را برانگیخته است. فرمان به دست راننده می چسبد و مانند چرم اصیل احساس می شود. بین پنل های استوانه ای یک صفحه نمایش TFT با مهمترین اطلاعات فنی از جمله مصرف سوخت ، باقی مانده سوخت در مخزن ، دمای آب در کولر موتور و مسافت پیموده شده قرار دارد. در فرمان لنسر  چندین دکمه وجود دارد که وظیفه مدیریت سیستم توزیع چندرسانه ای و مدیریت ارتباطات تلفنی را بر عهده دارند.

میتسوبیشی لنسر

شکل صندلی های لنسر قابل قبول است و مسافران به خوبی در ردیف جلو قرار دارند. در این منطقه فضای کافی وجود دارد و می توانید رانندگی کنید. در ردیف دوم ، صحبت با اطمینان در مورد راحتی ساکنان غیرممکن است. زیرا اگر صندلی جلو برای راننده با ارتفاع 180 سانتی متر رزرو شود ، بین زانوی سرنشین عقب و صندلی جلو فاصله کمی وجود خواهد داشت. از طرف دیگر فضای بالای سرنشینان عقب از انتظارات فراتر می رود و حتی یک شخص قد بلند بیش از 10 سانتی متر از سقف اتومبیل فاصله خواهد داشت.
یکی از مزایای لانچرهای مدرن قابلیت تاشو صندلی ها به جلو است که البته فضای بار را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد. جعبه استاندارد این خودرو 348 لیتر است که به نظر می رسد برای یک خودرو در کلاس سدان فشرده کاملاً عادی است. این حجم ممکن است در مقایسه با جعبه سمندر 500 لیتری یا حتی جعبه هیوندای ورنا 408 لیتری برای کاربر ایرانی رضایت بخش نباشد.
فنی و موتور
طبق معمول محصولات میتسوبیشی ، لنسر دارای موتورهای متنوعی است که اصلی ترین آنها 1.6 لیتری و 1.8 لیتری در بازار خاورمیانه است. این مدل در ایالات متحده آمریکا با موتورهای 2 و 2.4 لیتری به فروش می رسد. علاوه بر این ، نسخه های محدودتر و گران تری نیز مانند اوولوتیشن ، GT و io وجود دارد.
ارزان ترین نسخه لنسر که طی ماه های اخیر در ایران خاموش شده است ، مجهز به موتور 1.6 لیتری اتمسفر است. حداکثر توان این مدل در 6000 دور در دقیقه 117 اسب بخار و حداکثر گشتاور آن 154 نیوتن متر است که از 4000 دور در دقیقه فراتر می رود. یک لانچر 1.6 لیتری با حداکثر سرعت 100 کیلومتر در ساعت در طی 14 ثانیه و به طور متوسط ​​مصرف سوخت کمتر از 6.5 لیتر در هر 100 کیلومتر را با استفاده از گیربکس دستی فراهم می کند. طبق آزمایشات کاربران داخلی ، این نسخه از لنسر در جاده دارای مصرف سوخت 5.5 لیتر در 100 کیلومتر است و می تواند حداکثر سرعت آن را 190 کیلومتر در ساعت برساند.
موتور 1.8 لیتری از نظر کارایی ، قیمت و کارایی گزینه ای متعادل برای لنسر است که می تواند در ایران نیز خریداری شود. این مدل 140 اسب بخار قدرت تولید می کند. و گشتاور 176 نیوتن متر که قابل مقایسه با موتور 1.6 لیتری است که در دور موتور زیاد ارائه می شود. با توجه به اینکه پرتابگرهای 1.8 لیتری در بازار ایران مجهز به گیربکس CVT اتوماتیک هستند ، شتاب استثنایی ارائه نمی دهند و در حدود 13 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر در ساعت می رسند. متوسط ​​مصرف سوخت این نسخه از 6.5 تا 7 لیتر در 100 کیلومتر و حداکثر سرعت آن 195 کیلومتر در ساعت است.
با توجه به اینکه موتورهای 2 لیتری و 1.8 لیتری لنسر دارای مشخصات نسبتاً مشابهی هستند ، ما نسخه 2.7 لیتری را معرفی می کنیم که با نام لنسر GT شناخته می شود. قدرت این محصول 168 اسب بخار و حداکثر گشتاور آن 226 نیوتن متر است. GT لنسر همچنین دارای گیربکس اتوماتیک CVT است. اما به لطف سیستم دو برابر دیفرانسیل ، در 8 ثانیه به حداکثر سرعت 100 کیلومتر در ساعت و حداکثر سرعت 160 کیلومتر در ساعت در 22 ثانیه می رسد.

yadakyarلنسر, مدرن, میتسوبیشی, سپر, شیک, سوزوکی, ویتارا ,...
ما را در سایت yadakyar دنبال می کنید

نویسنده : mohammadreza fallah بازدید : 274 تاريخ : 15 خرداد 1399 ساعت: 10:0 قبل از ظهر

مرسدس بنز S کلاس نمادی از خودروهای لوکس

جوایز مرسدس بنز S کلاس نمادی از خودروهای لوکس و پیشرفته در صنعت خودرو است و افزودن گیاهان AMG چیزی بیش از شاهکار این محصول نیست.
در مورد مشخصات فنی مرسدس AMG S65 روی کاغذ ، این بی معنی است: S65 حدود 82.500 دلار بیشتر از S63 قیمت دارد. اما در 0.7 ثانیه به 100 کیلومتر در ساعت می رسد ، حداکثر سرعت این دو محصول مرسدس برابر است و تمام گزینه ها و فناوری های موجود در S65 نیز در S63 وجود دارد.
استون مارتین ، مدیر تولید AMG ، می گوید:
همیشه مشتریانی وجود دارند که 12 سیلندر می خواهند؛ آنها به دنبال بهترین ها در ماشین هستند.
S65 اتومبیل دیگری است و یکی از معدود سدان های موجود در بازارهای جهانی است که مجهز به موتور 12 سیلندر V است. تیم فنی مرسدس فرمول قدرت فنی و انتقال نیرو را ترکیب نکرد. این گیربکس و قدرت فنی کلاس S تنها چیزی است که در مدل این خودروی لوکس در سال 2018 تغییر نکرده است. مارتین خاطرنشان می کند که مشتریان یک اتومبیل خریداری نمی کنند زیرا معقول است ، بلکه فقط به این دلیل است که "بهترین" است.
S65 به دلیل عدم وجود S75 است.
در زیر نقاط قوت و ضعف اصلی این سدان لوکس و قدرتمند را مورد بحث قرار می دهیم.
نقاط قوت
قدرت بی سابقه ای
621 h.p. S65 نمونه است؛ علاوه بر این ، این گشتاور 1000 نیوتن متر چیزی را برای دلخواه خود باقی نمی گذارد ، و البته با سرعت 2300 موتور در دسترس است. در هر زمان توان مورد نیاز را دوباره پر کنید. تمام این قدرت از طریق محور عقب به جاده منتقل می شود.
طراحی داخلی AMG
S65 - اولین و بهترین اتومبیل لوکس در جهان؛ اما تیم مهندسان AMG از عناصر عملکرد محور در فضای داخلی سدان استفاده کردند. اینها شامل یک فرمان منحصر به فرد و پدال های بزرگ عقب و همچنین یک کنترل پنل دیجیتال و اسپرت است.
شاسی های هوشمند
سه حالت مختلف وجود دارد: راحت ، اسپرت و منحنی برای سیستم تعلیق S65. در حالت خم شده ، ماشین هنگام زاویه حرکت با زاویه 2.65 درجه چرخانده می شود تا وزن خود را کاهش دهد. این سیستم به حدی کار می کند که باعث ایجاد حس فوق العاده ای در کار و فعال شدن سیستم ضد چرخش در سایر خودروهای لوکس می شود. حالت تعلیق منحنی فقط در اتومبیلهایی که دارای چرخ عقب هستند فعال می شود. برای فعال سازی این سیستم ، یک مخزن فشار هیدرولیک با تنظیم میل لنگ بر روی مدل های 4ماتیک لازم است.
نقاط ضعف
جعبه قدیمی
S65 تنها مرسدس کلاس S است که هنوز هم از جعبه دنده هفت سرعته استفاده می کند. سن این گیربکس با هر تغییر دنده کاملاً مشخص است. البته فراموش نکنیم که فقط این جعبه می تواند از یک جفت مرسدس V12 باشد. ویژگی های کند و سنگین این گیربکس به خصوص در سطح شهر بسیار مشهود است. اگر در حالت رانندگی اسپرت پلاس نیستید ، معمولاً از دو چرخ دنده شروع می کنید. این گیربکس نسبت به جعبه دنده 9 سرعته در سایر سدان های کلاس S بسیار ضعیف عمل می کند.

مرسدس بنز کلاس s

به آهنگهای ویژه آلمانی احتیاج دارید
به گفته نمایندگان مرسدس ، یکی از بزرگترین مزیت های S65 فقط در آهنگ های آلمانی موجود است. در حقیقت ، با 12 سیلندر و گشتاور فوق العاده با سرعت بالاتر از 100 کیلومتر در ساعت ، S65 به راحتی از 603 اسب بخار پیشی می گیرد. S63 البته این سرعت و شتاب زمانی که در مسیرهای آلمان حضور دارید واقعاً خوب است؛ زیرا در اکثر کشورهای جهان حداکثر سرعت سرعت 110 کیلومتر در ساعت است.
قیمت بسیار بالا
با قیمت پایه 229.500 دلار ، S65 حتی گران تر از سدان های مرسدس-میباخ و سوپراسپرت های قدرتمند است. البته نباید قیمت گزینه ها را فراموش کرد. مدلی که در عکس ها مشاهده می کنید 241،295 دلار قیمت دارد.
در پایان این مقاله ، موارد جالب در مورد مدل های مرسدس کلاس S را ذکر می کنیم:
خبری از دریفت نیست
سیستم 4Matic و قابلیت های فنی مرسدس AMG S63 مشابه E63 S است اما هیچ حالت رانشی در E63 S در S63 وجود ندارد. طبق گفته تیم فنی مرسدس ، طبق گفته های نیک مارتین ، حالت رانش معمولاً شایسته کلاس S نیست.
ستاره در شمال شرقی ایالات متحده
20٪ از کل کلاسهای S فروخته شده در بازار ایالات متحده در کلان شهر نیویورک (نیویورک ، کانکتیکات و نیوجرسی) یا در مناطقی که منتهی به منهتن واقع شده است. این قسمت از ایالات متحده برای یک اتومبیل لوکس بسیار مهم است. نمایندگی های رسمی مرسدس در منهتن روزانه 150 سرویس یا 41000 سفارش در سال برای مدل های S کلاس ارائه می دهند.
ویژه
علیرغم جذابیت و قدرت نسخه های AMG مرسدس S کلاس ، فروش این مدل چندان زیاد نیست. تنها پنج درصد از مدلهای کلاس S مرسدس AMG هستند. مارتین می گوید: "دروس AMG بسیار نادر است."
صندلی جلو یا عقب؟
مقامات مرسدس اطلاعات دقیقی در مورد درصد خریدارانی که ماشین سواری می کنند یا راننده ای را برای کلاس S استخدام می کنند ، ندارند. اما گزینه بسته صندلی عقب تأکید خاصی روی راحتی صندلی عقب نشان می دهد. حدود 10٪ از مشتریان کلاس S و 30٪ از مشتریان می باچ این بسته از گزینه ها را انتخاب می کنند. نمایندگان مرسدس معتقدند که براساس این آمار ، می توان فرض کرد که میل راننده یا مالک در صندلی عقب بنشیند.
سیستم راه اندازی
S63 2018 اولین مدل S کلاس است که مجهز به سیستم بوت AMG با نام "مسابقه شروع" است. با استفاده از این سیستم ، S63 2180 کیلوگرم وزن دارد و در 3.4 ثانیه به حداکثر سرعت 100 کیلومتر در ساعت می رسد.
ترمزهای بادوام
ترمزهای این خودرو برای سرامیک های کربن و سرامیک S63 و S65 همانند خودروهای ایمنی فرمول 1 است ، مرسدس AMG GT S. ترمزهای این خودرو در سه دوره مسابقه فرمول 1 گذر کرده و بعدا تعویض شدند. در حقیقت ، این ترمزها می توانند مرسدس را در مدت زمان بسیار طولانی متوقف کنند. قیمت این گزینه 8،950 دلار است.
با قیمت 100000 دلار به این باشگاه مراجعه کنید
به گفته نمایندگان مرسدس ، یکی از سه اتومبیل با صفر کیلومتر به ارزش بیش از 100000 دلار ، مدل مرسدس در بازار آمریکا خریداری شده است. البته اتومبیل های گران قیمت مانند مرسدس و فراری فروش خوبی ندارند؛ اما نمی توانید قیمت بالای محصولات مرسدس را از کلاس S گرفته تا نسخه های AMG ، مایباخ یا اسباب بازی های با دوام مانند AMG GT و G65 نادیده بگیرید.

yadakyarمرسدس بنز, لوکس ,استون مارتین, سدان ,گیربکس, اسپرت, شتاب ,...
ما را در سایت yadakyar دنبال می کنید

نویسنده : mohammadreza fallah بازدید : 280 تاريخ : چهارشنبه 14 خرداد 1399 ساعت: 4:21 بعد از ظهر

آوانته نمی تواند در مورد طراحی حرفی برای گفتن داشته باشد

حتی در حین انتشار ، آوانته می تواند در مورد طراحی حرفی برای گفتن نداشته باشد. به خصوص در برابر رقبا مانند رنو مگان ، کیا سراتو و مزدا 3. خریدار آوانته خیلی خوب می داند که در هنگام انتخاب این ماشین نباید به دنبال ظاهری مدرن و اغوا کننده بود. نمای جلوی یک هود کشیده است که با خطوط ماهیچه ای طراحی شده است. دو خط عضلانی درپوش شیشه جلو اتومبیل ذوزنقه ای آوانته را ادامه می دهد. شیشه جلو از چندین خط افقی ساده تشکیل شده است. لامپ ها به شکل بادام و گرافیک داخلی مشکی هستند. یک ورودی هوایی روستایی در سپر وجود دارد که از هر طرف دو چراغ مه شکن کوچک وجود دارد. ظاهر آوانته جلوی آن بی ادب به نظر می رسد ، اما نمی توان آنرا زیبا نامید! نمای جانبی یک طراحی ساده آسیایی را نشان می دهد. طراحی آینه ها و دستگیره ها قدیمی به نظر می رسد. مورد آوانته توسط بندهای فایبرگلاس محافظت می شود. تمام آوانتهای ساخته شده در ایران ، حتی مدلهای اتوماتیک ، از رینگ آلومینیومی ندارند و از یک رینگ استیل با درپوش پلاستیکی استفاده می کنند.
در پس زمینه آوانته بخشی از امید از دست رفته بازیابی می شود. طراحی این بخش نسبت به سایر نماها بسیار زیباست. لامپ های عمودی با گرافیکی زیبا که جلوه ای لوکس به آوانته می بخشد. طراحی سپر و درب اتوماتیک نیز به روشی ساده ، متناسب و مرتب انجام می شود. چراغ سوم ترمز ، چراغ قدیمی است که در پشت پنجره عقب قرار دارد. وقتی وارد سالن می شوید ، دوباره طعم طراحان را حس می کنید. طراحی داشبورد آوانته از اصل راننده به صورت متمرکز پیروی می کند. کیت کنسول مرکزی و کلیدها برای چرخش آسان به سمت صندلی راننده طراحی شده و در کیلومتر شمار ادغام شده اند. طراحی شیرهای تهویه و دکمه های کنسول در نگاه اول ممکن است تعجب آور باشد. داشبورد مسافر نیز به یک سطح صاف شکل می گیرد. طراحی نشانگرهای پشت آمپلی فایر و شافت فرمان نیز بسیار قدیمی و معمولی به نظر می رسد و علائمی از کنترل صوتی در فرمان وجود ندارد. کیفیت مصالح به کار رفته در ساخت کابین باید قابل قبول تلقی شود.
هیوندا آوانته

هیوندای آوانته با موتور 2.0 لیتری در ایران راه اندازی شد. موتور قدرتمند 140 اسب بخار و گشتاور 182 نیوتن متر قدرت انتقال در آوانت به انتخاب مشتری ، گیربکس 5 سرعته دستی یا 4 سرعته اتوماتیک بستگی دارد. آوانگارد اتوماتیک همیشه در بازار محبوبیت داشته است. به نظر می رسد نیروی محرک آوانته برای حرکت وزنی 1280 کیلوگرم کافی است. میزان مصرف سوخت این دستگاه در چرخه ترکیبی برای گیربکس ها و مدل های اتوماتیک به ترتیب 7.6 و 8.1 لیتر در 100 کیلومتر است. مخزن سوخت 55 لیتری آوانته باعث مصرف زیاد سوخت می شود. از نظر راحتی و ایمنی ، آوانته خیلی خوب نیست. پنجره های برق ، آینه های جانبی بخاری برقی ، زیر شیروانی جلو و عقب ، تهویه مطبوع دستی ، چراغ های مه شکن جلو و عقب ، رادیو سی دی با 4 بلندگو ، آنتن رادیویی ، سیستم ضد سرقت ، 2 کیسه هوا و سیستم ترمز ضد قفل تنها مشخصات مهم این خودرو هستند.
ویژگی های
از هرکسی که تجربه رانندگی این محصول هیوندای یا خرید و فروش خودرو در مورد آوانته را دارد ، بپرسید و آن را با یک کلمه توصیف کنید ، عجله کنید! در حقیقت ، آوانته از بسیاری از همسالان خود مانور بیشتری دارد و به لطف حرکت فعال ، شتاب اولیه و فرعی عالی را به راننده خود ارائه می دهد. شتاب صفر تا 100 کیلومتر در ساعت حدود 9 ثانیه طول می کشد. همین شتاب برای مدل اتوماتیک بین 10 تا 11 ثانیه اعلام شده است. جعبه دنده 4 سرعته هیوندای قدیمی با موتور 2.0 لیتری ترکیب شده و هموار تغییر می کند. یکی دیگر از ویژگی های مهم آوانته استهلاک بسیار کم این خودرو است. بنابراین بسیاری از مردم و شرکت کنندگان در بازار از آوانته کره ای ژاپنی تماس می گیرند! آوانته بندرت پای استاد خود را به سمت تعمیرگاه می کشد. اگر روغن و آب را به موقع بگذارید ، دیگر آزار و اذیت نخواهد شد. آوانته سواری نرم و با کیفیت بالا ارائه می دهد که آن را به یک انتخاب عالی برای خانواده ها تبدیل می کند. بسته به سال و سطح سلامتی ، آوانته با قیمت هایی از 90 تا 120 در مدل های چرخ دنده و از 100 تا 160 میلیون نفر در نسخه های اتوماتیک ارائه می شود.
مزایا: موتور قدرتمند ، شتاب مناسب ، کیفیت ساخت بالا ، سایش کم ، سواری صاف
منفی: طراحی قدیمی ، امکانات رفاهی ضعیف
از آنجایی که دامنه خودروهای صفر کیلومتر توسط تولیدکنندگان خودرو محدود شده و تاریخ تحویل خودروهای پیش فروش شده 98 و 99 است ، در صورت تمایل به خرید سریع خودرویی که در دسترس شما باشد مجبور خواهید بود در بازار آزاد بخرید. قیمت ها در این بخش از بازار به طرز نجومی رشد کرده است و قیمت برخی از خودروهای داخلی به جایی رسیده است که در برخی موارد ، مصرف کنندگان عدم بهانه خرید را مقصر می دانند.
اما اگر ریسک خرید یک ماشین استفاده شده را به جای اتومبیل های گرانقیمت چینی و سایر اتومبیل های داخلی بر عهده دارید ، هنوز هم می توانید در بازار خودروهای دست دوم انتخابی را انتخاب کنید که هنوز هم جالب به نظر می رسد و می تواند آنها را برای وسایل بزرگ جلب کند ، لطفا توجه خریدار را در میان بگذارید. هیوندای آوانته و سیتروئن زانتیا جوانان سابق در بازار خودرو هستند که زمانی به ذهنشان خطور کرده است. ما تصمیم گرفتیم که این دو گزینه هنوز هم مقرون به صرفه و هیجان انگیز را در بازار خودروهای استفاده شده ارائه دهیم.

yadakyarآوانته, رنو ,مگان, کیا, سراتو, مزدا, مدرن ,...
ما را در سایت yadakyar دنبال می کنید

نویسنده : mohammadreza fallah بازدید : 245 تاريخ : 13 خرداد 1399 ساعت: 10:0 قبل از ظهر

نسخه به روز شده 206 یا همان 207

ساخت ایران خودرو که در واقع نسخه به روز شده 206 با کد +206 است ، پژو 207 یکی از جذاب ترین هاچ بک های بازار ایران است. در این مقاله 207i پیشرفته را معرفی کردیم و آن را با رقبای داخلی مقایسه کردیم.
از اوایل دهه 1960 و ممنوعیت واردات ، بازار خودروی ایران به دو محصول تقسیم شده است. پیکان نزدیک به 15 سال توسط پرچمدار ایران خودرو و رنو 5 توسط سایپا ساخته شده است و البته عموم مردم چاره دیگری نداشتند. در سالهای قبل از انقلاب ، در کنار رونق ماشینهای گسترده آمریکایی در ایران
جمع آوری شدند. به عبارت دیگر ، بازار ایران برای سدان های جادار استفاده می شد. اما با روی کار آمدن رنو 5 در سال 1976 و تولید گسترده در سالهای پس از انقلاب ، مزایای این هاچ بک برای عموم مردم آشکار شد. این کلاس از اتومبیل ها ارزان تر و اقتصادی تر از سدان ها هستند ، در شرایط شهری بسیار عالی کار می کنند و نیاز به مانور سریع دارند. از طرفی می توانید از گزینه ای استفاده کنید تا صندلی های عقب را در هاچ بک قرار دهید و حجم مفید جعبه را افزایش دهید.
بازار هاچ بک ایران به لطف حضور پژو 206 در سال 2001 احیا شد. در آن زمان ، این محصول مدرن شتاب عالی ، کاربری مناسب و مصرف سوخت مناسب را ارائه می داد. محبوبیت 206 در بازار ایران هر روز بیشتر شد و آن را به پرفروش ترین خودرو در بین خانواده ها و جوانان تبدیل کرد. از سال 2005 و تقریباً همزمان با عرضه جهانی ، مونتاژ 206 صندوقدار در ایران شروع به گسترش انتخاب خریدار کرد. پژو 206 آنقدر مورد استقبال کشورهای جهان قرار گرفت که در سال 1998 پس از اولین تولید خود ، بدون تغییر قابل توجه در بدن و ظاهر در مدت 14 سال به بازار عرضه شد.
در سال 2012 ، پژو فرانسه با جابجایی فیس لیفت برای 206 پلاس (+206) با تغییرات گسترده ای در قسمت جلوی 206 روبرو شد ، و در ایران توسط ایران خودرو با کد 207 معرفی شد. پژو 207 اصلی با سکویی متفاوت از هرچند ، 206 و +206 معرفی شد و ساخته شده در فرانسه از سال 2006.
ایران تنها کشوری در جهان است که هنوز پژو 206 و +206 را تولید می کند. این شرایط البته وجود خود را ادامه خواهد داد و برنامه ریزی شده است که 206 نگهبان توسط ایران خودرو با نام 207 نگهبان تولید شود. با توجه به تحریم های جهانی و عدم تمایل پژو فرانسه برای سرمایه گذاری در ایران ، تحویل 207 اصل و 208 برای بازار داخلی غیرممکن به نظر می رسد. با این حال ، به احتمال زیاد +206 یا 207i خودرو ایران در خط تولید باقی خواهد ماند.
ظاهر در طراحی و بدنه
در نمای جلو ، بین 206 و 207 ایران خودرو تفاوت های چشمگیری وجود دارد. از سوی دیگر ، شباهت های زیادی بین 207 بازار جهانی ایران و 207 بازار جهانی وجود دارد. آنقدر که تشخیص یک نگاه در آن دشوار است. شاید قرار گرفتن چراغهای مه در طرفین سپر می تواند محصول ایران خودرو را از 207 واقعی متمایز کند که از چراغ های مه شکن در کنار شیشه جلو اتومبیل استفاده می کند.
بیشتر توجه بیننده توسط چراغهای بزرگ و کشیده که ممکن است تا حد ممکن اسپرت و کینه توز باشند ، تا حد امکان به شیشه جلو اتومبیل نزدیک می شوند. به راحتی می توان گفت چراغهای اصلی در این محصول بزرگترین چراغهای جلو تولید شده در کل تاریخ تولید خودروهای ایران است و البته آنها در تعیین هویت 207i نقش مهمی دارند. لوگوی تولید کننده نیز بزرگ است و مطابق با زبان طراحی پژو 2010 ، به صورت سوراخ طراحی شده است.
پوشش جلوی آن نسبتاً کوتاه است و تا لبه سپر امتداد ندارد. خط ولوم نیز در این بخش قابل مشاهده نیست و مسطح با شیب تند است. شیشه جلو اتومبیل کاملاً روی سپر و به دور از هود نصب شده است. هوای مورد نیاز سیستم پیشران و سیستم خنک کننده از این طریق تأمین می شود. همه نسخه ها از شیشه شیشه پلاستیکی سیاه استفاده می کنند و رنگ نمای خارجی آن استاندارد نیست. این شکل آرواره باعث تقویت سبک اسپرت 207i می شود.

پژو 207

از نظر جانبی ، بین 207i قدیمی و 206i قدیمی تفاوت وجود ندارد که البته با توجه به پلتفرم مشترک و فیس بوک ، طبیعی است. البته پژو 207i با چرخ های آلیاژی 56 اینچی 206 اینچی با رینگ های استیل و رینگ های مختلف متفاوت خواهد بود اما با وجود چرخ های بزرگتر و لاستیک های پهن تر ، مطمئناً جذابیت بیشتری پیدا خواهد کرد. این خودرو هنوز با پهپادهای پلاستیکی در دسترس است ، اما برخلاف 206 ، رنگ بدنه یکسان است. شاید اصلی ترین نقطه ضعف نمای 207i استفاده از آنتن سنتی در مرکز سقف ، جنب شیشه جلوی شیشه باشد که مشابه اتومبیل های مدرن با آنتن کوسه در انتهای بدنه است.
مانند نمای جانبی ، قسمت عقب 207i با 206 تفاوت ندارد. البته کاسه چراغ جلو محصول جدید دوباره طراحی شده است و ما شاهد تغییراتی در سپر عقب هستیم. قسمت پلاستیکی سپر تا 206i به 206i گسترش یافته است و اکنون دو چراغ هشدار قرمز در دو طرف قسمت سیاه وجود دارد. بر خلاف یک چهره جذاب ، با تغییرات گسترده در نمای جلویی ، در نمای عقب 207i پس انداز می بینیم و حتی کلیپ کشش ناخوشایند در سمت راست سپر همچنان بد به نظر می رسد.
به طور کلی ، حتی پس از چندین سال طراحی اولیه ، ظاهر 207i مشکلی به نظر نمی رسد. این خودرو از جلو به خصوص جوان به نظر می رسد و ممکن است مورد توجه علاقه مندان به هاچ بک اسپورت قرار بگیرد. ابعاد این خودرو 3900 میلی متر طول ، عرض 1680 میلی متر و ارتفاع سقف 1468 میلی متر با چرخ های 2443 میلی متر دارد.
داخلی و داخلی
شما نمی توانید از سال 1998 تاکنون یک فضای داخلی مدرن و چشمگیر از پژو 206 انتظار داشته باشید. در مقایسه با خودروهای مدرن و حتی مدلهای چینی مانند دانگ فنگ H30 کراس ، فضای داخلی پژو 207i حرفی برای گفتن ندارد. البته مدلهای جدید به صفحه لمسی 7 اینچی اضافه می کنند تا احساس بهتری به مسافران بدهد ، اما ما هنوز فرمان قدیمی و دکمه های پلاستیکی را در جعبه دنده دستی داریم. برای گیربکس اتوماتیک یک فرمان جدید با قطعات نقره ای ، دکمه هایی برای کار با سیستم صوتی و برداشتن گوشی وجود دارد اما کاربر آن را دوست ندارد.

yadakyar206, پژو, 207, هاچ بک, پیکان, سایپا, رنو ,...
ما را در سایت yadakyar دنبال می کنید

نویسنده : mohammadreza fallah بازدید : 252 تاريخ : 12 خرداد 1399 ساعت: 10:0 قبل از ظهر

پژو 207 پانوراما برای دومین بار در ایران خودرو

پژو 207 پانوراما برای دومین بار در ایران خودرو در بهمن ماه ، فردا ، دوشنبه به فروش می رسد. افتتاح سایت فروش برای 11 روز برای داوطلبان شرکت در مشارکت تولید پژو 207 در نظر گرفته شده است.حدود یک هفته پیش ، در تاریخ 1 فوریه ، این محصول از نظر پیش فروش ارائه شده است و ثبت نام در ساعات اول انجام می شود. تاریخ تحویل خودرو در این طرح بیش از یک سال و نیم یعنی در اوت و سپتامبر 1400 اعلام شده است. میزان پیش پرداخت 47 میلیون و 500 هزار نفر است و سود حاصل از مشارکت 18 درصد است. قیمت نهایی خودرو در زمان تحویل مشخص خواهد شد ، اما با فرض تعدادی از فرضیات ، می توان گفت اگر این اتومبیل قبلاً در بازار بود ، قیمت مصوب 95 میلیون تومان و تقریبا 140 میلیون تومان خواهد بود. در بازار خرید و فروش شد.
برنامه نسخه پژو 207 از روز دوشنبه آغاز می شود
 پیش از این ، در اول فوریه ، پانورامای پژو 207 در برنامه مشارکت در تولید گنجانده شده بود و ثبت نام در ساعات اولیه انجام می شد. در همین راستا ، ایران خودرو سقف شیشه ای پژو 207 را با پیش فروش 47 میلیون و 500 هزار تومان ارائه می دهد. سود مشارکت در این طرح برای مشتریان ایران خودرو 18٪ است و اگر در طول مدت قرارداد خرید خودرو را لغو کنید ، سرمایه اولیه با سود سالانه 10٪ به شما بازگردانده می شود. این رقم در مقایسه با بهره سپرده های بانکی بسیار کم به نظر می رسد ، بنابراین بهتر است قبل از ثبت حساب ، کلیه موارد مربوط به برنامه مشارکت در پژو 207 را بررسی کنید.
قیمت سقف شیشه ای پژو 207 چقدر است؟
قیمت نهایی پانورامای پژو 207 از نظر مشارکت در تولید توسط تولید کننده در زمان تحویل خودرو تعیین می شود. از طرف دیگر ، از آنجا که این محصول هنوز در بازار موجود نیست ، فقط با فرضیات می توان قیمت این خودرو را پیش بینی کرد.

پژو 207

در برنامه های پیش فروش ، ایران خودرو مبلغ پیش پرداخت را نصف قیمت مصوب روز می داند. براین اساس ، می توان اظهار داشت که اکنون که سقف شیشه ای پژو 207 با پیش پرداخت 47 میلیون و 500 هزار تومان ارائه می شود ، قیمت مصوب در حال حاضر حداقل 95 میلیون تومان است. این رقم تقریبا برابر با گیربکس دنده گیر پژو 207 مصوب با کد 60002 است. این محصول در حال حاضر با قیمتی 139 میلیون و 500 هزار تومان در بازار به فروش می رسد و با این حساب می توانید حدس بزنید که در صورت پانورامای پژو 207 در بازار خریداری و فروخته می شد امروز قیمت حدود 140 میلیون نفر خواهد بود. از آنجا که روند صعودی در بازار خودرو به سرعت دنبال می شود ، احتمالاً این رقم طی یک سال و نیم آینده بسیار بیشتر خواهد بود ، یعنی مدت زمان تحویل خودرو.
شرایط تولید پانورامای پژو 207
زمان تحویل سقف شیشه ای پژو 207 از نظر مشارکت در فرایند تولید حدود یک سال و نیم است. کسانی که در این پروژه ثبت نام می کنند می توانند تاریخ تحویل را از ماه اوت یا سپتامبر 1400 انتخاب کنند. لازم به ذکر است که قیمت نهایی این محصول مشخص نیست و در زمان تحویل از کارخانه و بر اساس قیمت فعلی خودرو اعلام می شود. کسانی که در ماه آگوست 1400 خودرو دریافت می کنند ، برای خرید محصولات ایرانی تخفیف 220 هزار تومانی دریافت می کنند. این تخفیف برای کسانی که سپتامبر 1400 را به عنوان تاریخ تحویل انتخاب کرده اند به 450 هزار نفر می رسد که در هر صورت رقم قابل توجهی نیست.
معمولاً درصد پیروزی در برنامه های پیش فروش ایران خودرو بین 15 تا 18 درصد است. این شرکت 18 درصد سهام در پژو 207 پانوراما دارد که تقریباً برابر با سود بانکی است. این مزایا سرمایه شما را تا زمانی که دعوت نامه ای برای تحویل خودرو صادر شود ، شامل می کند. از آنجا که تاریخ تحویل خودرو بین اوت و سپتامبر اعلام شده است ، در صورتی که ایران خودرو به طور کامل تعهدات و پیشنهادات خود را برای تحویل خودرو در تاریخ اعلام شده انجام دهد ، سود آن از 19 تا 20 ماه خواهد بود. برهمین اساس سرمایه اولیه 47 میلیون و 500 هزار تومانی از ثبت نام کنندگان با سود 13 میلیون و 500 هزار تومان به 61 میلیون تومان می رسد. ثبت‌کنندگان پس از تعیین قیمت نهایی خودرو ، باید نسبت به مبلغ 61 میلیون و قیمت نهایی ایران خودرو با در نظر گرفتن تخفیف در خرید کالای ایرانی ، نسبت به دریافت خودروی خود بپردازند. در صورت انصراف ، درصد از 18٪ به 10٪ كاهش می یابد و به جای 61 میلیون ، مبلغ 55 میلیون تومان به خریدار بازگردانده می شود.
قیمت سایر مدل های پژو 207 موجود در بازار
پژو 207 پانوراما که از نظر مشارکت در تولید ارائه شده است دارای کد 60004 است و علاوه بر این محصول ، ایران خودرو حداقل شش مدل دیگر با کدهای مختلف از سری پژو 207i را تولید می کند. در حال حاضر رینگ دنده گیر پژو 207 با کد 60002 تنها مدل موجود در برنامه های پیش فروش و فروش فوری ایران خودرو است که می توانید در بازار مشاهده کنید. قیمت مصوب کارخانه برای این محصول 96 میلیون و 730 هزار تومان است و فعالان بازار آن را 139 میلیون و 500 هزار تومان تخمین می زنند. سایر مدل ها قیمت مصوب ندارند زیرا در برنامه های فروش ایران خودرو ارائه نمی شود. در بازار پژو 207 بدون رینگ 178 میلیون و 600 هزار تومان قیمت دارد و یک سری با رینگ 182 میلیون نفر هزینه دارد. از طرف دیگر قیمت روزانه بدون جعبه جعبه پژو 207 در بازار 183 میلیون تومان است. گرانترین مدل این محصول ، پژو 207 با رینگ است که با قیمت 187 میلیون تومان در بازار به فروش می رسد.

yadakyarپژو, 207 ,پانوراما, داوطلبان, گیربکس, سود, قیمت ,...
ما را در سایت yadakyar دنبال می کنید

نویسنده : mohammadreza fallah بازدید : 304 تاريخ : 11 خرداد 1399 ساعت: 10:0 قبل از ظهر

پرفروش ترین مدل ASX در جهان

پرفروش ترین مدل ASX در جهان به موتور 2 لیتری و بدون توربوشارژر مجهز شده است. قدرت این مدل 148 اسب بخار است. با 196 نیوتن متر گشتاور که به عنوان بنزین استاندارد جهان استفاده می شود. حداکثر توان در 6000 دور در دقیقه و حداکثر گشتاور 4200 دور در دقیقه به دست می آید. میتسوبیشی ASX مجهز به موتور دو لیتری ، گیربکس 5 سرعته دستی و 6 سرعته CVT است که در نسخه CVT از محبوبیت بیشتری برخوردار است. این اتومبیل در طی 10.5 ثانیه با گیربکس اتوماتیک و بنزین ، از 0 تا 100 کیلومتر در ساعت توسعه می یابد و برای رسیدن به سرعت 160 کیلومتر در ساعت حدود 30 ثانیه طول می کشد و حداکثر سرعت آن 190 کیلومتر در ساعت خواهد بود. گزارش شده است که میانگین مصرف سوخت میتسوبیشی ASX در ایران از 8.5 تا 9 لیتر در 100 کیلومتر است ، اما با یک سرعت ثابت در بزرگراه حدود 7 لیتر در 100 کیلومتر و در هنگام رانندگی در شرایط شهری 10 تا 11 لیتر خواهد بود. برای 100 کیلومتر زودتر بود
علاقه مندان به ASX در بازار جهانی می توانند به نسخه 2.4 لیتری این خودرو ارتقا دهند. این موتور که امروزه در اوتلندر  جدید در ایران مشاهده می شود ، دارای تنظیمات کمی متفاوت از برادر بزرگتر خود است. این موتور 168 اسب بخار را فراهم می کند و 226 نیوتن متر گشتاور. این ASX در حدود 8.5 ثانیه پس از پرتاب به حداکثر سرعت 100 کیلومتر در ساعت می رسد و با استفاده از بنزین استاندارد جهانی ، میانگین مصرف 9 لیتر در هر 100 کیلومتر را دارد. حداقل مصرف سوخت این مدل 8 لیتر در 100 کیلومتر و حداکثر مصرف آن 10 لیتر در 100 کیلومتر است.
نسخه 2 لیتری بنزینی با گیربکس دستی ، دیفرانسیل و سطح پایه (نوع ES) در حال حاضر با قیمت 20 هزار دلار در دسترس است. ASX حدود 25000 پوند با همان پیشرانه رانندگی همراه با سیستم هوشمند دیفرانسیل AWC ، گیربکس اتوماتیک CVT و گزینه های نسبتاً کامل (نوع LE) هزینه دارد. نسخه 2.4 لیتری دو شخصیت از این خودرو با گزینه های کامل (نوع SEL) تقریبا 27000 دلار قیمت دارد.
گزینه های سلامتی و لوازم جانبی
میتسوبیشی ASX به همراه یک موتور 4 لیتری 4 سیلندر 16 سوپاپ ، از یک گیربکس 6 سرعته CVT دستی (حالت اسپرت) و اهرم گیربکس در پشت چرخ استفاده می کند. در ASX وارداتی ، مک فرسون تعلیق جلویی و تعلیق عقب چند پیوندی وجود دارد. دیسک ترمز عقب و دیسک جلو خنک می شوند. این خودرو با قابلیت تبدیل آن به دو حالت دیفرانسیل (4WD) یک دیفرانسیل جلو است. اگرچه عملکرد این خودرو در حالت دیفرانسیل دوگانه رضایت بخش در نظر گرفته می شود ، اما به نظر می رسد که نسخه وارد شده از فناوری ویژه دیفرانسیل دوگانه میتسوبیشی با نام AWC  برخوردار نیست. این گزینه تا حد زیادی بر تعادل خودرو و افزایش ایمنی بخصوص در جاده های لغزنده تأثیر می گذارد و سازنده برای قابلیت های خود تبلیغات زیادی دارد.

میتسوبیشی ASX

در بیرون ، چرخ های اسپرت 18 اینچی با طراحی جدید وجود دارد. چراغهای جلو زنون مجهز به سیستم تنظیم خودکار چراغهای جلو ، چراغهای عقب LED ، تنها سقف پانوراما ، چراغهای سپر جلو ، آینه های جانبی با راهنمای قابل جمع شدن الکتریکی ، سنسور باران ، چراغهای اتوماتیک چراغهای جلو ، آنتن برای چمدانها و کوسه ها؛ گزینه های اضافی دیگر میتسوبیشی ASX است.
در داخل ، یک صفحه نمایش لمسی 6.4 اینچی ، یک سیستم صوتی 4 بلندگو استاندارد ، 2 توییتر ، پخش MP3 از طریق درگاه های USB و AUX ، پیمایش ماهواره ای ، اتصال گوشی های هوشمند و تماس های تلفنی بلوتوث ، مدیریت تماس و سیستم صوتی فرمان چرخیده با اندروید و اپل کار پلی ، کروز کنترل ، فرمان و صندلی های چرمی ، گرم کردن محفظه سرنشینان جلو ، شروع داخلی و بدون کلید ، تهویه مطبوع اتوماتیک و سیستم ضد سرقت (بیحرکتی) گزینه های اصلی میتسوبیشی ASX هستند. مجهز به نمایشگر 7 اینچی در خارج از ایران ، این مدل تمام عیار مجهز به سیستم صوتی با کیفیت بالا راکفورد  فوسگات با 9 بلندگو و ساب ووفر عقب است.
آزمایش های اضطراری و گزینه های امنیتی
طبق معمول ، ASX مانند سایر محصولات میتسوبیشی در تست های مختلف تصادف نتایج خوبی را نشان داد. از طرف دیگر ، نباید فراموش کنیم که این آزمایشات بر روی مدل ASX 2010 انجام شده است و این خودرو از نظر فناوریهای نوین ایمنی بسیار مورد توجه قرار گرفته است. بنابراین ، امکاناتی مانند ترمز اضطراری اتوماتیک و هشدار نقطه کور حتی در نسخه کامل ASX موجود نیست. در زیر می توانید یک فیلم کوتاه از تست تصادف این خودرو در سال 2012 ، که توسط صندوق حفاظت از بزرگراه آمریکا (IIHS) انجام شده است ، مشاهده کنید.
کراس اور ASX همچنین در سال 2011 توسط انستیتوی اروپایی ایمنی خودرو (Euro NCAP) مورد آزمایش قرار گرفت و 5 ستاره دریافت کرد. درمجموع ، این خودرو 86 از 100 امتیاز را برای محافظت از سرنشینان جلو ، و 78 از 100 از صندلی های عقب و سرنشینان ، و 60 از 100 برای ایمنی پیاده هنگام کار با ASX ، و برای گزینه ها و فناوری های ایمنی کسب کرده است. این خودرو دارای امتیاز 71 از 100 (طبق استانداردهای 2011) برای ASX است.
میتسوبیشی ASX مجهز به 7 کیسه هوا (2 گلگیر جلو از جمله راننده و سرنشین جلو ، 2 کیسه هوا جانبی ، 2 کیسه هوا پرده ای و یک ترمز زانو) (ABS) ، کنترل پایداری فعال (ESC) و سیستم کنترل کشش) است. (TCL) ، ترمزهای کمکی شیب دار (HSA) و توزیع انرژی ترمز الکترونیکی (EBD) اصلی ترین ویژگی های ایمنی ASX هستند. با توجه به اهمیت فناوری کنترل پایداری (ESC) ، مقاله Euro NCAP آورده شده است.

yadakyarمیتسوبیشی, ASX, گیربکس, اتوماتیک, دیفرانسیل, استاندارد, کراس اور ,...
ما را در سایت yadakyar دنبال می کنید

نویسنده : mohammadreza fallah بازدید : 237 تاريخ : شنبه 10 خرداد 1399 ساعت: 1:17 بعد از ظهر

تنظیمات فنی و امنیتی خودرو هیوندا آوانته

دستگیره میانی که خود به دو محفظه تقسیم می شود ، ولتاژ خروجی 12 ولت ، گیره نگهدارنده کیف و ... این عملکردها در نگاه اول بسیار ساده و ساده به نظر می رسد اما بسیار کاربردی است. البته اشکالاتی نیز وجود دارد ، به عنوان مثال ، نگهدارنده شیشه در جهت ساز و کار است و اگر یک بطری آب را در آن قرار دهید ، دست شما را نقض می کند ، یا اگر قد بلندی داشته باشید ، اگر به طور تصادفی از آن خارج شوید ، ممکن است پای شما درب موتور را باز کند. صندلی ها بسیار راحت هستند و راننده را به خوبی در گوشه و کنار نگه می دارد. راننده دارای 8 حالت تنظیم است که شما را از هر قد و وزنی برآورده می کند. البته می توانید طاق عقب را نیز پر کنید ، اما تمام اهرم های این خودرو مانند پژو 405 چرخانده شده اند که می تواند به ساعت شما آسیب برساند. صندلی های عقب کشش خوبی را با 3 سرنشین عقب فراهم می کند که علی رغم چمدان 500 لیتری ، دیگر نیازی به نگرانی در بارگیری در طول سفر نیست.
تنظیمات فنی و امنیتی
خوب ، به مهیج ترین قسمت این ماشین رسیدیم ، اگرچه طراحی محافظه کارانه و طعم تند و تیز سازنده قبل از همه جزئیات است ، اما در این قسمت همه با صراحت لمس های نهایی را می گذارند. موتور انتخاب شده قدرتمندترین موتور موجود برای این مدل است اما در مدل های جدید آوانته نیز حفظ شده است و نشان از سطح بالای طراحی این موتور دارد. موتور 2000 اسب بخار 140 اسب بخار دارد. همه رقبا در بازار وجود دارند. با فشردن شتاب دهنده به سمت آینه عقب حرکت می کنید و دیسک های ترمز جلوی 14 اینچی با ترمز ضد قفل در هر چهار چرخ به راحتی کنترل می شوند. البته فرمان در سرعت های بسیار نرم است که در هنگام رانندگی باید در نظر گرفته شود. ارتفاع این خودرو کم است ، که به شما کمک می کند تا به سرعت مانور دهید: کلیه مدل ها به 2 کیسه هوا جلویی و یک نوار ایمنی در درب های اتومبیل مجهز شده اند. در این مدل کیسه هوای راننده مجهز به سنسور وزن بوده و با وزنی بیش از 10 کیلوگرم فعال می شود ، بنابراین اگر پدر و مادر بچه های کوچک به دلیل سهل انگاری در جلو بنشینند ، سوراخ کیسه هوا به صدا در می آید. ذهن کودکانه نباشید. این خودرو در دو مدل ارائه می شود ، تنها تفاوت این دو مدل در نوع گیربکس اتوماتیک یا مکانیکی است. مدل اتوماتیک از نوع قدیمی این نوع گیربکس است که اگرچه برای مسافران راحت سوار می شود ، اما در برخی از جاده های باریک کوه ، راننده مجبور است به سرعت معکوس کند و در برخی از قسمت ها کمی بداند. میزان مصرف بنزین این موتور پرتلاطم از 5.5 تا 6 لیتر است ، در صورت استفاده از بنزین فوق العاده با سرعت ثابت 90 کیلومتر در ساعت (این تعداد براساس محاسبه رایانه داخل اتومبیل) است. این تعداد همچنین به 10. در یک چرخه در داخل شهر افزایش می یابد. اگر می خواهید از بنزین معمولی استفاده کنید ، مطمئناً در شکل های بالا انتظار افزایش 1.5-2 لیتری را دارید.

هیوندا آوانته

اخرین حرف
بازار خودرو در دو سال گذشته بسیار آشفته بوده و این آشفتگی در این بخش از بازار نیز به وجود آمده است. قیمت آوانته نیز به 60 میلیون تومان رسیده است که نسبت به بیشتر رقبا افزایش کمتری دارد. زانتیا قدیمی ترین رقیب آوانته است که علی رغم شهرت و شهرت خوبی که در بازار دارد ، به دلیل افزایش بی سابقه قیمت ، رقابت را از دست داده است. از طرف دیگر شرکت کنندگان جدیدی در بازار ظاهر می شوند که البته رقبای اصلی آنها هستند. ایمیون محصولی از پروتون است که بازار را در حالت بی نظمی قرار داده و شرکت وارد کننده را وادار به حراج کالاهای وارداتی باقیمانده کرده است. تویوتا کرولا ، بزرگترین رقیب آوانته در بازار جهانی ، اختلاف قیمت زیادی با این خودرو دارد و به همین دلیل مصرف کنندگان مختلفی را به خود جلب می کند. مگان هنوز در بازار داخلی و در محدوده 60 میلیون نفر تازه وارد است. مزدا 3 تنها کسی است که از هر لحاظ با آوانته می تواند رقابت کند و به لطف وجود 6 کیسه هوا و 148 اسب بخار. موتور آوانته به دلیل وزن کمتر وارد گوشه رینگ شد. با این وجود به لطف فشرده تر و راحت تر برای خانواده آوانته در مقایسه با مزدا 3 و البته قیمت ارزان تر ، هنوز هم می تواند این رقابت را ادامه دهد.

هیوندای آوانته در واقع همان هیوندا الانترا است که در کشور ما با عنوان آوانته شناخته می شود و یکی از محصولات شرکت کره ای هیوندا است. تولید این خودرو از سال 1990 آغاز شد و امروز نیز ادامه دارد و علاوه بر ایران ، در کشورهای دیگری مانند مالزی و خود کره جنوبی نیز به عنوان آوانته شناخته می شود. هیوندای آوانته اولین بار در سال 2005 توسط کرمان موتور به ایران وارد شد. این شرکت آوانته را در انواع دو سرعته و اتوماتیک وارد کرده است که در واقع تنها تفاوت در نوع گیربکس است ، در غیر این صورت تفاوت دیگری بین آنها وجود نخواهد داشت. این خودرو در طول حضور خود در بازار خودروی ایران توانست موقعیتی نسبتاً مساعد را اشغال کند و تقریباً رضایت بخش آن را بفروشد.
الانترا یا نامی که در کشور ماهیوندا آوانته  شناخته شده است یکی از محبوب ترین خودروهای هیوندای است که در دهه 90 توسط هیوندای به بازار عرضه شد. اتومبیل ارزان قیمت با عملکرد عالی که در بین اتومبیل های خودمختار بی نظیر است. در سال 2003 ، این خودرو توسط هیوندای منتشر شد. در سال 1984 به همراه تولید خارج از کشور در ایران مونتاژ شد. اما دلیل توقف تولید هیوندای آوانته در ایران ممکن است تمایل خودروسازان ایرانی خودروهای چینی یا عدم تمایل هیوندای برای همکاری با کشور ما باشد.

yadakyarپژو 405 ,آوانته, گیربکس, اتوماتیک, مکانیکی, تویوتا ,کرولا ,...
ما را در سایت yadakyar دنبال می کنید

نویسنده : mohammadreza fallah بازدید : 275 تاريخ : 8 خرداد 1399 ساعت: 10:0 قبل از ظهر